Ervaring gevraagd: Gigabyte M32U / M32UP Monitor
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort een Gigabyte M32UP aan te schaffen en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Momenteel gebruik ik een Gigabyte G27QC A (2560x1440, 165Hz), maar ik twijfel of de overstap de moeite waard is.
Mijn huidige build ziet er als volgt uit:
• Moederbord: Gigabyte B550 AORUS ELITE V2
• Processor: AMD Ryzen 7 5800X (8-core, 3.8 GHz)
• Geheugen: 32 GB RAM
• Videokaart: Gigabyte RTX 4070 Super Eagle OC
• Voeding: Thermaltake Toughpower GF3 850W (ATX 3.0)
• Koeling: NZXT Kraken Z3 AIO
• Opslag: Samsung SSD 980 1TB
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor gaming en wat contentcreatie, en ik ben benieuwd of de M32UP qua beeldkwaliteit, resolutie en kleurweergave een duidelijke upgrade zou zijn ten opzichte van mijn huidige 1440p-scherm.
Hoe zijn jullie ervaringen met deze monitor? En vinden jullie het een goede stap vooruit ten opzichte van de G27QC A?
Alvast bedankt voor jullie feedback🫶🏼👌🏼
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort een Gigabyte M32UP aan te schaffen en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Momenteel gebruik ik een Gigabyte G27QC A (2560x1440, 165Hz), maar ik twijfel of de overstap de moeite waard is.
Mijn huidige build ziet er als volgt uit:
• Moederbord: Gigabyte B550 AORUS ELITE V2
• Processor: AMD Ryzen 7 5800X (8-core, 3.8 GHz)
• Geheugen: 32 GB RAM
• Videokaart: Gigabyte RTX 4070 Super Eagle OC
• Voeding: Thermaltake Toughpower GF3 850W (ATX 3.0)
• Koeling: NZXT Kraken Z3 AIO
• Opslag: Samsung SSD 980 1TB
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor gaming en wat contentcreatie, en ik ben benieuwd of de M32UP qua beeldkwaliteit, resolutie en kleurweergave een duidelijke upgrade zou zijn ten opzichte van mijn huidige 1440p-scherm.
Hoe zijn jullie ervaringen met deze monitor? En vinden jullie het een goede stap vooruit ten opzichte van de G27QC A?
Alvast bedankt voor jullie feedback🫶🏼👌🏼