Toon posts:

amd 1400 start op 1050...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb vandaag m'n nieuwe proc + mobo binnen en in elkaar gezet maar hij start maar op op 1050 Mh. Komt dit doordat de fsb nog maar op 100 staat? Moet ik die op 133 zetten? Ik heb daar wel wat over gelezen in het mobo boekje, moet ik dan iets veranderen op het mobo?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:09

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja, de FSB moet je op 133 zetten (10.5*133=1400) maar welk moederbord heb je? Dan zijn er vast wel mensen hier die je ermee kunnen helpen.......en lees anders idd het boekje ff, daar staat het vast wel in

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
oh ja ik heb een msi k7t turbo

Verwijderd

Het valt me de laatste tijd sterk op dat er onwijs veel mensen zijn die deze vraag stellen. Is dat nou zo moeilijk? Zoeken? Blijkbaar wel.....:r

Verwijderd

Er zit een jumpertje op het moederbord waarmee je de FSB standaard op 100 tot 132 of 133 en hoger kan zetten. Zet die op 133 en dan heb je 10.5x133 = 1400MHz.

FF zoeken naar een foto ervan, wacht op de update.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Volgens mij zit er op je moederbord een jumper omzetten waardoor hij op een FSB van 133 gaat lopen. Hierdoor zal hij dus opstarten als de 1400.

Zo uit mijn hoofd is het een geel jumpertje.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Er zit een jumpertje op het moederbord waarmee je de FSB standaard op 100 tot 132 of 133 en hoger kan zetten. Zet die op 133 en dan heb je 10.5x133 = 1400MHz.

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/k7t_turbo-r/13.jpg

Kijk onder de SDR sloten zit een gele jumper, die moet je omzetten. Dan krijg je 133 ;)

reclame
BTW, check http://www.vr-zone.com/reviews/k7t_turbo-r, ooit zelf geschreven, en kijk eens wie de sponsor was, en check eens wat hij allemaal verkoopt ;)
/reclame

Verwijderd

pfff zoveel reacties in een kwartier...lucky bastard!
had de search gebruikt! :7

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de search gebruikt, ik had het ook al wel eens gelezen maar ik kon het niet meer vinden, eerlijk waar

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46

Lordy79

Fundamentalist

schitterend! ;)

Ik krijg veel zelfbouwers terug die eerst boos lopen schreeuwen dat we ze genaaid hebben en vervolgens met het schaamrood op de kaken weglopen... >:)

Maar... ik vind dat wij als verkopers ook een taak hebben om zoiets te vertellen bij de verkoop. Aan de andere kant: dan ben je een kwartier bezig om het uit te leggen... :D

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Ik zeg niet gebruik de search , ik maak ook nog eens mooi reclame voor mijn oude sponsor omdat het een held is ;)
Iederee blij toch ? ;)

Verwijderd

Hoezo vertellen? Die zelbouwer wil hem toch zelf bouwen,, mag hij het ook zelf uitzoeken hoe het moet!! Anders laat hij hem maar voor hem bouwen.

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Als je de MSI gaat overklokken via de Bios wil het nog wel eens helpen om na het veranderen van de instellingen vlak na de herstart de stroom eraf te gooien en daarna opnieuw op te starten.

Forza Mucca!

Pagina: 1