Toetsenbord zoals lenovo legion

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JaHe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 07:57
Hi,

Ik heb een Lenovo legion laptop en het toetsenbord is (naar mijn mening) een van de fijnste toetsenborden die ik in een laptop heb gehad.

Nu ben ik op zoek naar een wireless keyboard die dezelfde soort toetsen heeft, maar heb geen idee hoe ik dat kan vinden. Weet iemand een type, model of soortgelijk toetsenbord als die in de Legion laptops zit?

Doel:
Ik wil op kantoor een ultrawide monitor, maar typen op het toetsenbord van mijn laptop gaat dan ben ik bang een beetje lastig worden..

Alvast bedankt voor de suggesties en ideeën.

Gr. Jacques

[ Voor 6% gewijzigd door JaHe op 27-10-2025 08:31 ]

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Je zult ons wel even op gang moeten helpen welk exact type Legion je nu hebt, want ze hebben lang niet allemaal hetzelfde toetsenbord, zeker over de jaren heen niet.

Het enige wat je als aanname kunt doen is dat het een zogenaamd chiclet toetsenbord zal zijn, want dat is de norm in laptops, gekenmerkt door platte toetsen en compacte mechanismen om de toets in te kunnen drukken.

Chiclet is in desktoptoetsenborden niet heel veelvoorkomend, dat doet vooral Apple eigenlijk nog.

Maar zoals gezegd, graag het exacte type van je laptop en kijk ook even rond in de pricewatch of je een toetsenbord ziet wat qua design van de toetsen een beetje overeen lijkt te komen.

categorie: Toetsenborden

I reject your reality and substitute my own

• JaHe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 07:57
Hi, thanks voor je reactie. Ik heb een Legion 9i 16IRX9. ik zal eens zoeken op chiclet.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:09
JaHe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:08:
Hi, thanks voor je reactie. Ik heb een Legion 9i 16IRX9. ik zal eens zoeken op chiclet.
Of low profile, die hebben ze vaak