Advies gevraagd voor de aanschaf van een 43" beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renechaos
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-10 14:56
Voor werk (coderen, tekstverwerken) en casual gaming ben ik op zoek naar een 43" beeldscherm.
Op de Pricewatch heb ik gezocht naar schermen met de volgende eigenschappen:
- 43 inch (42.5 inch is natuurlijk ook goed)
- IPS
- 4K
en daar staan er gelukkig genoeg bij.

Maar dan komt de laatste vraag: welke wordt het?
Om de een of andere reden trek ik een beetje naar de "Dell UltraSharp U4323QE Zilver", omdat ik hierover een beschrijving heb kunnen vinden waarin stond dat dit een meer high-end scherm van Dell is, maar er staan ook schermen bij van LG, Sony, Iiyama, Samsung, etc. In het verleden heb ik vaak schermen van Iiyama gehad en die werkten prima, maar mogelijk zijn er inmiddels betere alternatieven. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die bepaalde scherm kunnen aan- of juist afraden.

Ik zoek een 43" IPS 4K scherm
budget: onder de 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee, ik sta open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt voor werk (coderen, tekstverwerken, internetten, etc) en casual gaming (beetje racen, RTS, oude FPS). Wordt aangesloten op een Ryzen5 7500F met een RTX3060.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:01

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Die Dell is prima.

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

Ik heb een LG van 110 cm welke ik gebruik voor entertainmaint en niet voor coderen.
Een heerlijk scherm maar denk dat een groot vlak scherm niet werkt voor tekst.
Voor coderen gebruik ik een 81 cm scherm nog steeds groot en dat werkt beter voor tekst.
Mijn advies; doorsparen voor een gebogen scherm.

weet het niet meer