Ik ga stoppen met RC5.....

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 20:41

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ik ga stoppen met RC5.. vind het niet meer leuk... ik heb nog wel een bescheiden aantal blocks bij mekaar gegraasd. Is het mogelijk dat ik die op de een of andere manier aan iemand kan geven?

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kun je niet aan een ander project meedoen :? . Zoals ECCp, genome@home Seti misschien. Vooral bij de eerste 2 kunnen ze je steun hard gebruiken. :) Die blokjes van rc5 kun je toch gewoon laten staan voor het geval je van gedachten verandert :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Nou ja, ik wil wel wat blokjes hebben, kom ik misschien ook eens in de stats!

Juist

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 18 september 2001 22:32 schreef Rancor1984 het volgende:
Ik ga stoppen met RC5.. vind het niet meer leuk... ik heb nog wel een bescheiden aantal blocks bij mekaar gegraasd. Is het mogelijk dat ik die op de een of andere manier aan iemand kan geven?
Je kan eventueel naar een subteam retiren, maar ja, dat is natuurlijk niet zo leuk als gewoon doorgaan :)

Misschien kun je een subteam joinen, moet je maar eens op www.dutchpowercows.org kijken daar is een lijst te vinden. Subteams hebben meestal weer eigen stats en dus een extra nivo van competitie, misschien wordt het dan weer spannend voor je :)

Als je echt stop ;( , ga je een ander DPC project joinen? Of kap je er helemaal mee?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Je mag ze altijd aan mij geven, doe al heel lang mee :)

( 571 dagen ) En we gaan straks weer heel snel met 25 Athlons 1000 Mhz er bij })

cowfleet@hotmail.com

Donaties welkom ;)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
je kan je account ook gewoon laten staan voor als je later nog eens mee wil gaan doen :) Zolang je account maar als team DPC heeft staan ingestelt he :)

We spend our years as a tale that is told

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

D3 char(s)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op dinsdag 18 september 2001 22:40 schreef RobzQ het volgende:
Je kan eventueel naar een subteam retiren, maar ja, dat is natuurlijk niet zo leuk als gewoon doorgaan :)
Argh, waarom nou weer naar een subteam? Subteams verpesten juist de stats !

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 18 september 2001 23:08 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Argh, waarom nou weer naar een subteam? Subteams verpesten juist de stats !
Mwa, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

Een van de redenen dat subteams zijn ontstaan is dat het erg lastig is om als individu in de top X terecht te komen. Er zijn er altijd bij die toevallig systeembeheerder zijn en daardoor ineens een hele berg compus tot hun beschikking hebben. Onmogelijk om daar als individu tegen op te vechten (laten we niet vergeten, het is een competitie).

Subteams voegen imho een laag toe aan de rc5 competitie. De meeste hebben eigen stats zodat daar ook weer een extra nivo van competitie kan ontstaan, wat weer goed is voor het totale aantal Mkeys van DPC.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 18 september 2001 23:39 schreef RobzQ het volgende:

[..]

Mwa, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

Een van de redenen dat subteams zijn ontstaan is dat het erg lastig is om als individu in de top X terecht te komen. Er zijn er altijd bij die toevallig systeembeheerder zijn en daardoor ineens een hele berg compus tot hun beschikking hebben. Onmogelijk om daar als individu tegen op te vechten (laten we niet vergeten, het is een competitie).

Subteams voegen imho een laag toe aan de rc5 competitie. De meeste hebben eigen stats zodat daar ook weer een extra nivo van competitie kan ontstaan, wat weer goed is voor het totale aantal Mkeys van DPC.
Een standbeeld voor deze meneer!!! *D

Mag ik het hier volmondig mee eens zijn? :D

D3 char(s)

• [eNeRGy]
Op dinsdag 18 september 2001 23:39 schreef RobzQ het volgende:
Leuk, maar ik sta als individu nu #62 van DPC, en alles wat boven me staat zijn bijna allemaal Subteams... (meer dan 40!) dus voor mij als eenling is dan de competitie juist nergens meer te vinden, ja, strijden tegen subteams.. nou leuk

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Hey mensen bedankt voor jullie reacties :) Ik denk dat ik inderdaad de raad maar op ga volgen om mijn accountje gewoon te laten staan, voor het geval ik ooit nog eens verder wil :) Heb het momenteel ff gehad met RC5, dus een pauze is niet verkeerd :) Misschien dat jullie me nog wel terug zien :D

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik ben geen subteam, Micha:el :P

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 23:54 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Leuk, maar ik sta als individu nu #62 van DPC, en alles wat boven me staat zijn bijna allemaal Subteams... (meer dan 40!) dus voor mij als eenling is dan de competitie juist nergens meer te vinden, ja, strijden tegen subteams.. nou leuk
maar die subteams verpesten het voor jou, maar maken het voor ons als team veel makkelijker om mensen te winnen van buiten, door de extra laag competitie eigen stats ed, plus dat wij nog streden tegen een ander sub-team(nl Pallas Athene CSHH).

wat je zegt is waar, maar je zal het toch a;tijd hebben, als jij weet dat bijna iedereen die erboven staat subteam, dan zou ik mezelf op de borst trommelen voor het reslutaat wat je behaald hebt. erg netjes als ik mag zeggen :Y)

• [eNeRGy]
Op woensdag 19 september 2001 11:01 schreef Andy het volgende:
ik ben geen subteam, Micha:el :P
Andy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 15:19

AzzKickah

06-CENSORED

RANCOR?!?!? WAT DOE JE??? AAAARGH!

Nee, geintje, die koe interesseert me geen drol. Thanx. Bye.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 15:42 schreef AzzKickah het volgende:
RANCOR?!?!? WAT DOE JE??? AAAARGH!

Nee, geintje, die koe interesseert me geen drol. Thanx. Bye.
Als je nix te vertellen hebt, zeg dan ook nix.

Aan de topicstarter. Er zijn zat projecten die elke MHz op dit moment hard kunnen gebruiken. Kijk eens rond en misschien vindt je eenproject waarbij "het begint te kriebelen bij je". Dan ga je toch lekker daar mee verder :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 22:32 schreef Rancor1984 het volgende:
eej jammer man ik vind het wel fun ik doe dan OGR maar oke ook een KOE }:0

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

ER was toch ook een eamail adress gereged voor mensen die wouden stoppen met allerlei projecten van dpc (OGR RC5 enzo)
is het misschien een idee om het daar heen te retiren???

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
ik doe al 1,380 dagen mee.

Ben er tussendoor meer dan een jaar uit geweest. zit nu op 120k.. is niet veel maar er is wel wat gebeurd.

Was er kwa meedoen vroeg bij dus.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 16:05 schreef stokkie het volgende:

[..]

Als je nix te vertellen hebt, zeg dan ook nix.

Aan de topicstarter. Er zijn zat projecten die elke MHz op dit moment hard kunnen gebruiken. Kijk eens rond en misschien vindt je eenproject waarbij "het begint te kriebelen bij je". Dan ga je toch lekker daar mee verder :)
Nah ik denk dat ik dat hele gedoe voorlopig ff aan de kant schuif. Misschien is het wat voor later :)
Pagina: 1