HEOS subwoofer verbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:45
All,

Ik heb al jaren een HEOS soundbar en subwoofer wat altijd prima gewerkt heeft, tot afgelopen week.

Op een gegeven moment zag ik dat de subwoofer een oranje lampje continue had branden. Helaas krijg ik nu de subwoofer ook niet meer verbonden. De cache heb ik al gewist van de HEOS app en ook de subwoofer een reset gegeven, dit helpt ook niet.

Heel soms kom ik wel door de verbindprocedure heen en krijg ik de subwoofer ook toegevoegd. Maar na enkele seconden verdwijnt hij weer bij ‘ruimtes’ en ‘mijn apparaten’ in de app. Vervolgens brand dan weer het gele lampje of gaat eerst het blauwe lampje knipperen waarna het vervolgens geel wordt.
Het valt me wel op dat wanneer dit gebeurd de bass uit de soundbar voor x periode verdwijnt, deze komt op een gegeven moment wel weer terug na een ‘plop’ uit de subwoofer.

Tijdens de verbindingsprocedure gaat het lampje ook wel eens even vast blauw branden (wat volgens mij goed is), om vervolgens weer blauw te knipperen en even later op geel te springen. Dus toevoegen lukt dan alsnog niet.

De soundbar werkt wel normaal.

Heeft iemand nog tips/adviezen?

[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 25-10-2025 10:41 ]