van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hee, die Nikon posting van mij staat er ook in
Verwijderd
Soort van balk boven in beeld waar dan het nieuws doorheen schuift zou ook wel gaaf zijn, et is maar een idee
Tja, kmoest toch ff een screenshot makenOp dinsdag 18 september 2001 22:30 schreef FerryHeibrink het volgende:
> Hee, die Nikon posting van mij staat er ook in
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Tis opensource he, als iemand wat kan helpen door die andere headlines file van T.net in te lezen en te converten naar een textfile dan kan ik dat van die balk bovenin wel fixen.Op dinsdag 18 september 2001 22:32 schreef Cm-fan het volgende:
handig proggie, maar wel lastig dat je hem niet kunt minimaliseren
Soort van balk boven in beeld waar dan het nieuws doorheen schuift zou ook wel gaaf zijn, et is maar een idee
minimaliseren en andere opties, wordt aan gewerkt.
Dat active desktop werkt niet optimaal vind ik, maarjah tis maar wat je handiger vind (toch?)Op dinsdag 18 september 2001 22:33 schreef Tampie2000 het volgende:
bij mij staan die headlines al op m'n desktop.... lijkt me makkelijker dan dit...
ik ben aan het reseachen om een soort van Statbar/winbar te maken die de T.net tracker bevat is misschien wel leuk ?
Je gebruikt toch wel de XML (ongeveer volgens Femmemarkvt: als iemand wat kan helpen door die andere headlines file van T.net in te lezen en te converten naar een textfile dan kan ik dat van die balk bovenin wel fixen.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Das het probleem, ik krijg die XML niet geparsedOp dinsdag 18 september 2001 22:36 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel de XML (ongeveer volgens Femme) tracker?
dat lijkt me wel stoer jaOp dinsdag 18 september 2001 22:35 schreef markvt het volgende:
[..]
Dat active desktop werkt niet optimaal vind ik, maarjah tis maar wat je handiger vind (toch?)
ik ben aan het reseachen om een soort van Statbar/winbar te maken die de T.net tracker bevat is misschien wel leuk ?
of een dingetje wat je in IE kan zetten boven je adresbalk (bijv) waar je in een dropdown menu alle nieuwsitems ziet.
Ofzo?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Eens even wat info over die balken bovenin opzoeken, jullie horen wat de mogelijkheden zijn, owjah mocht je zelf wat vinden wat misschien handig is, ik hoor het graagOp dinsdag 18 september 2001 22:40 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel stoer ja
of een dingetje wat je in IE kan zetten boven je adresbalk (bijv) waar je in een dropdown menu alle nieuwsitems ziet.
Ofzo?
markvt@home.nl
Edit: plaatje erbij
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
jij parst die xml files wel ?Op dinsdag 18 september 2001 23:16 schreef jelmervos het volgende:
Da's toevallig, ben ook bezig met zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
Popup in tray
welke progtaal, misschien kunnen we samenwerken ?
Jij progt zeker VB? Ik denk dat het dan moeilijk wordt om samen te werken, en ik ben al aardig gevorderd met deze nieuwe versie. Dus denk het niet.Op dinsdag 18 september 2001 23:18 schreef markvt het volgende:
[..]
jij parst die xml files wel ?
welke progtaal, misschien kunnen we samenwerken ?
FF Off-topic:Op dinsdag 18 september 2001 23:16 schreef jelmervos het volgende:
Werkt dat mooie balonnetje ook in 9x? En zo ja, hoe?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
nog tijdelijk in VB, binnenkort ga ik alles ombouwen naar COp dinsdag 18 september 2001 23:22 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Jij progt zeker VB? Ik denk dat het dan moeilijk wordt om samen te werken, en ik ben al aardig gevorderd met deze nieuwe versie. Dus denk het niet.
blup
Verwijderd
Dan moet die lieve jongen de search even gebruiken want we hebben topics over het parsen van dat ding in de meest vage talen volgens mij.Op woensdag 19 september 2001 08:16 schreef Werkeend het volgende:
mischien wil die lieve jojngen dat ook wel, maar zoals je kan lezen lukt het hem niet om die xml files te parsen!
Dat ballonetje vanuit de taskbar ziet er wel goed uit (is zoiets er niet al eerder geweest?) en dat zou eigenlijk onClick() gewoon naar de browser kunnen verwijzen (En dan wel mijn standaard browser en niet IE zoals Tweaktracker doet
Misschien zou je iets kunnen doen met een icq message/broadcast oid? Of zou dat vervelend worden
Ik gebruik Opera nu veel en in Mozilla heb ik ook de tabs ge-installeerd. En dan is het erg makkelijk om een windowtje met Tweakers open te houden, vandaar dat ik niet veel heil zie in een aparte app. Snappie
Het kan altijd mooier en beter...
Ben ik (we?) nog mee bezig. Het klopt idd dat het huidige balonnetje alleen wertk in Windows XP/2000/ME. Ik probeer dit goed te krijgen.Op woensdag 19 september 2001 00:57 schreef Gerco het volgende:
[..]
FF Off-topic:
Werkt dat mooie balonnetje ook in 9x? En zo ja, hoe?
Hij zit er geweldig uit, vooral met dat ballonetje
Als ie af is, ben al aardig ver. Basis is zo goed als af. Moeten alleen nog wat bugs enzo uit.Op woensdag 19 september 2001 10:05 schreef Smirnoff het volgende:
jelmervos, wanneer denk je dat jou newstracker af is?
Hij zit er geweldig uit, vooral met dat ballonetje
Als ie klaar is hoor je het wel hier.
Verwijderd
en kun je dan ook tech forums erbij doen?
kzal ffies voor je zoeken.
edit: tada: [topic=204192/1/40]
jelmervos bedoel je? Je hoort wel wanneer die uit is, houdt dit forum in de gaten.Op woensdag 19 september 2001 17:49 schreef achappey het volgende:
He Jelmer, dat proggie ziet er idd erg kewl uit. Ik kijk er naar uit.
ik geef me op als beta tester voor die van jou, misschien is het wat om samen te werken en dan een paar verschillende apps te coden, iets ala statbar, iets ala die van mij, en dan een mooie uitgebreide zoals die van jou ?Op woensdag 19 september 2001 19:57 schreef jelmervos het volgende:
[..]
jelmervos bedoel je? Je hoort wel wanneer die uit is, houdt dit forum in de gaten.
Samenwerken met verschillden programmeer talen kan, maar lijkt me niet echt lekker werken. Wat bedoel je verder precies met al die ala's?Op donderdag 20 september 2001 22:39 schreef markvt het volgende:
[..]
ik geef me op als beta tester voor die van jou, misschien is het wat om samen te werken en dan een paar verschillende apps te coden, iets ala statbar, iets ala die van mij, en dan een mooie uitgebreide zoals die van jou ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107461Op vrijdag 21 september 2001 07:31 schreef razor-x het volgende:
[..]
Wat is dat ? zie er netjes uit
Alleen zijn de URLs veranderd:
Regel voor regel
Rechts naar links scrollend
Jahh mooi bedanktOp vrijdag 21 september 2001 11:53 schreef Bigs het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107461
Alleen zijn de URLs veranderd:
Regel voor regel
Rechts naar links scrollend