Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Yoga Pro 9i Gen 10 Aura Edition (16" Intel) -- goede Koop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ThomasIJs
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 05-11 16:28
is dit een goede koop qua specs en prijs?
link naar laptop: https://www.lenovo.com/nl...CC6Ef9O-PvZxoCm34QAvD_BwE

Wat ga je met je laptop doen?
[i] ik wil mijn lenovo legion 5 van 5 jaar oud vervangen door iets met meer performance en dan voornamelijk meer core's. ik wil mijn laptop gebruiken voor Programmeren, CAD en gamen. ook wil ik overgaan van windows naar linux (waarschijnlijk ubuntu)

Wat is je budget?
ik kijk naar prijsklasse van +- 2000.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
niet echt. misschien nog voor max 1/2 jaar studie. een goede accuduur is opzich wel fijn

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee

Alle reacties

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37

Major_ton

Shoot!

Kijk even goed in de pricewatch naar de niet Aura Edition uitvoeringen die vaak door Bol.com en Coolblue verkocht worden. Ze hebben dezelfde specs en zijn meestal (flink) goedkoper. Regelmatig zijn ze in de aanbieding.

Some infinities are bigger than others.

• ThomasIJs
er is geen niet aura edition van deze laptop met dezelfde specs. deze versie staat wel op de pricewatch dus die ga ik zeker in de gaten houden met black friday

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Je zou deze ook kunnen overwegen, iets duurder, wel sneller. Wel een game-laptop:
uitvoering: Lenovo Legion Pro 5 16IAX10 (83F30054MH)

En deze lijkt dezelfde specs te hebben als de door jou gelinkte:
uitvoering: Lenovo Yoga Pro 9 16IAH10 (83L0004XMH)

iRacing Profiel

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37

Major_ton

Shoot!

ThomasIJs schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 14:25:
er is geen niet aura edition van deze laptop met dezelfde specs. deze versie staat wel op de pricewatch dus die ga ik zeker in de gaten houden met black friday
@Wild Chocolate heeft een link gepost met dezelfde laptop, maar dan bij Bol.com. Hij is daar net in de aanbieding geweest voor € 1.700,- en die aanbieding komt ook wel weer terug.

Some infinities are bigger than others.

• ThomasIJs
Wild Chocolate schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:29:
Je zou deze ook kunnen overwegen, iets duurder, wel sneller. Wel een game-laptop:
uitvoering: Lenovo Legion Pro 5 16IAX10 (83F30054MH)

En deze lijkt dezelfde specs te hebben als de door jou gelinkte:
uitvoering: Lenovo Yoga Pro 9 16IAH10 (83L0004XMH)
die eerste link is de laptop die ik op het oog heb.
die tweede laptop ziet er inderdaad goed uit. ik geef persoonlijk de voorkeur aan een niet gaming laptop en een laptop met een niet plastic behuizing.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 15:24
ThomasIJs schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:51:
[...]

die eerste link is de laptop die ik op het oog heb.
die tweede laptop ziet er inderdaad goed uit. ik geef persoonlijk de voorkeur aan een niet gaming laptop en een laptop met een niet plastic behuizing.
Je zou nog de Legion 7 kunnen overwegen.. die is ook volledig van metaal en ziet er totaal niet gamerig uit. Is wit.

De Yoga Pro 9 van Bol heeft het normale OLED scherm en die van Coolblue hebben het nieuwe Tandem OLED scherm wat zorgt voor veel hogere helderheid. Ik heb zelf de Pro 9 van 2 jaar terug en de nieuwe staat ook op mijn lijstje.. mooi ding

https://www.coolblue.nl/vergelijken/963913/963912

[ Voor 3% gewijzigd door Cinemaskoop op 28-10-2025 13:05 ]

• ThomasIJs
Cinemaskoop schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:03:
[...]

Je zou nog de Legion 7 kunnen overwegen.. die is ook volledig van metaal en ziet er totaal niet gamerig uit. Is wit.

De Yoga Pro 9 van Bol heeft het normale OLED scherm en die van Coolblue hebben het nieuwe Tandem OLED scherm wat zorgt voor veel hogere helderheid. Ik heb zelf de Pro 9 van 2 jaar terug en de nieuwe staat ook op mijn lijstje.. mooi ding

https://www.coolblue.nl/vergelijken/963913/963912
die legion 7i gen 10 ziet er inderdaad best goed uit. wit heeft niet mijn voorkeur maar verder is die wel tof (ook qua prijs). ik ga heb zeker op mijn black friday watch list zetten

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 15:24
ThomasIJs schreef op zondag 2 november 2025 @ 17:26:
[...]

die legion 7i gen 10 ziet er inderdaad best goed uit. wit heeft niet mijn voorkeur maar verder is die wel tof (ook qua prijs). ik ga heb zeker op mijn black friday watch list zetten
De Yoga Pro 9 heeft wel een veel beter scherm.. maar performance wise zal de Legion 7 het zeker winnen.
Pagina: 1