Hey there, ik zit de laatste tijd te zoeken naar cable management opties maar ik heb een beetje moeite met beslissen. Eigenlijk wil ik zo'n bak kopen die je onderaan je bureau schroeft. Maar ik heb een Ahrend Mehes bureau, met een best dun tafelblad van 12mm Ciranol, en als ik op Amazon kijk lijkt het erop dat ze ervan uit gaan dat je een wat dikker tafelblad hebt. Bijvoorbeeld deze en deze vereisen allebei minimaal 15mm. Er zitten wel schroefgaten in het tafelblad.
Wat denk je, zou ik kunnen wegkomen met schroeven die een paar mm minder diep in het tafelblad gaat of is dat een heel slecht idee? Heeft iemand ervaring hiermee?
Een bak die je aan de achterkant bevestigd met een klem kan ook, maar ik heb een aantal vesa mounts en boom arms, dus er is wat minder ruimte.
Wat denk je, zou ik kunnen wegkomen met schroeven die een paar mm minder diep in het tafelblad gaat of is dat een heel slecht idee? Heeft iemand ervaring hiermee?
Een bak die je aan de achterkant bevestigd met een klem kan ook, maar ik heb een aantal vesa mounts en boom arms, dus er is wat minder ruimte.
Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.