Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, weinig tot geen Tripple A games, daar gebruik ik mijn PS5 voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ondergenoemde assemblage heb ik samengesteld bij azerty, daar kost alles bij elkaar, inclusief windows en het laten samenstellen, 2300€
Het liefst zit ik, inclusief alles onder de 2000. Maar mocht deze extra 300 het zo waard zijn, dan is het prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen 2 schermen (1xhdmi 1x displayport) muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt een idee wat "nodig" is. Ik hoop wel in de nabije toekomst een 1440p scherm te kopen, evt 240 Hz. Zou mooi zijn als spellen als league of legends en andere spellen van dat caliber dat in FPS kunnen halen. Maar geen must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan niet uitleggen waarom, maar ben gewoonweg geen fan van AMD, sorry
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen weten of er geen bottleneck is, of alles past (maar dat zal azerty wel regelen)
En vooral: zijn deze CPU en GPU het waard zijn.
Ik heb namelijk ook geen probleem met een 5070 ipv 5070TI en een downgrade van de cpu. Maar aangezien ik er waarschijnlijk net als mijn oude pc, weer een jaar of 7 of 8 mee doe, heb ik liever een beetje toekomstbestendigheid.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat azerty die service verleend, en zelf heb ik geen idee hoe, dus nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een beetje inzicht van mensen met verstand van zaken, klopt alles een beetje, zijn er geen super overpriced componenten aanwezig, of heb ik iets gemist?
Voornamelijk gamen, weinig tot geen Tripple A games, daar gebruik ik mijn PS5 voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ondergenoemde assemblage heb ik samengesteld bij azerty, daar kost alles bij elkaar, inclusief windows en het laten samenstellen, 2300€
Het liefst zit ik, inclusief alles onder de 2000. Maar mocht deze extra 300 het zo waard zijn, dan is het prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen 2 schermen (1xhdmi 1x displayport) muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt een idee wat "nodig" is. Ik hoop wel in de nabije toekomst een 1440p scherm te kopen, evt 240 Hz. Zou mooi zijn als spellen als league of legends en andere spellen van dat caliber dat in FPS kunnen halen. Maar geen must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan niet uitleggen waarom, maar ben gewoonweg geen fan van AMD, sorry
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen weten of er geen bottleneck is, of alles past (maar dat zal azerty wel regelen)
En vooral: zijn deze CPU en GPU het waard zijn.
Ik heb namelijk ook geen probleem met een 5070 ipv 5070TI en een downgrade van de cpu. Maar aangezien ik er waarschijnlijk net als mijn oude pc, weer een jaar of 7 of 8 mee doe, heb ik liever een beetje toekomstbestendigheid.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat azerty die service verleend, en zelf heb ik geen idee hoe, dus nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een beetje inzicht van mensen met verstand van zaken, klopt alles een beetje, zijn er geen super overpriced componenten aanwezig, of heb ik iets gemist?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core Ultra 7 265K Boxed | € 289,90 | € 289,90 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16G | € 795,99 | € 795,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 134,20 | € 134,20 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 128,36 | € 128,36 |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.905,25 | ||