"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Niemand die nog faxt ????
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
die ms fax die meegeleverd is is inderdaad 'drama'
als je een oplossing hebt dan hoor ik dat ook graag
A wise man's life is based around fuck you
Nu moeten ze weer eers ieder document afdrukken mee naar de fax lopen fax nummer opzoeken faxnummer intikken enz.
Ik zoek gewoon iets simpel dat liefst ni veel kost
FaxMail Network for Windows - n9.29.01 Prijs: $ 59
niet duur, maar of het wat is.... ik probeer het hier wel ff
ik ben tevreden met
een faxprinter op iedere client
gedeeld telefoonboek
fax versturen via de server p^rog met isdn modem op de server
$ 159 voor 5 users is idd ni schrikelijk duurOp woensdag 19 september 2001 22:28 schreef zwelgje2 het volgende:
mischien is dit iets, dit vond ik net op een cdrommetje.
FaxMail Network for Windows - n9.29.01 Prijs: $ 59
niet duur, maar of het wat is.... ik probeer het hier wel ff
Staat op http://www.symantec.com/winfax/
Heb ik een tijdje geleden als probeerversie gedownload, werkt erg goed. Volgens de site kan je er ook 1 faxmodem mee delen voor meerdere gebruikers.
Heb effe gekeken, maar kan van deze versie even geen trial vinden. Maar je kan hem vast wel "ergens" downloaden
Werkt het dan koopt dat bedrijf hem gewoon, bijvoorbeeld bij www.teledirekt.nl
Pay peanuts get monkeys !
Reacties of ervaringen met faxprogramas i netwerken zijn steeds welkom.
Mvg Tom
Waar heb jij trouwens die trial vandaan?
Heb op m'n werk een tijd geleden beloofd dat ik zoiets zou installerem, vandaar.
Pay peanuts get monkeys !
Ivm met dat werken op w2k wel op professional ni op server staat er ergens
Verwijderd
Het draait opzich perfect, maar als je dus je modem deelt dan krijg je dus de hele tijd te zien dat hij aan het faxen is.
En op tragere PC's <133 Mhz draaithet niet echt lekker.. het is namelijk een best zwaar pakketje..
Verwijderd
Verwijderd