Goedkope gaming laptop voor FM 26

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10 11:44
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga de laptop specifiek gebruiken voor maar 1 spel, Football Manager 2026

Wat is je budget?
Dit gaat het lastigste zijn, aangezien ik niet veel geld heb, en eigenlijk geen idee heb hoe duur de laptop gaat kosten afgaande op de specs van FM die nodig zijn om het spel soepel te kunnen spelen. Ik kan op dit moment €300 missen, ik hoop dat ik voor dit bedrag een laptop kan vinden(2de hands is ook goed)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop staat hier altijd op dezelfde plek, accuduur is totaal niet belangrijk voor mij aangezien ik de laptop toch altijd in de stekker laat.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben geen fan van MacBooks, het liefste heb ik gewoon een Windows platform aangezien ik niks anders gewent ben, en omdat ik niet eens weet of ik met een MacBook bepaalde updates/packs kan installeren

Dit zijn de specs voor Football Manager 2026:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ob6sLlW61hltTVU17KNlVmv7Ars=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0GogD7JrgJsubzs0mhU1PqvC.png?f=user_large

Met mijn huidige laptop ga ik grafische problemen hebben. Ik wil een laptop hebben die de nieuwe FM (en de versies hierna), zonder problemen kan draaien.
Ik weet niet of het realistisch is om een laptop te vinden voor €300 die dit aan kan, ik denk zelf eerlijk gezegd van niet, maar ik ben zoals gezegd ook bereid om een 2de hands laptop te kopen (wel alleen op tweakers omdat ik hier goede ervaringen heb).
Het probleem is dus dat ik er niet heel veel verstand van heb, en niet goed weet waar ik op moet letten.
Ik heb niet zoveel geld helaas, dus het liefst zo goedkoop mogelijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:29

Esumontere

Floep, banaan.

Als je laptop altijd op dezelfde plek aan de stekker staat, waarom zou je dan een laptop kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10 11:44
Esumontere schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:13:
Als je laptop altijd op dezelfde plek aan de stekker staat, waarom zou je dan een laptop kopen?
Omdat ik zoals gezegd er alleen Football Manager erop speel, voor gamen gebruik ik mijn Xbox en Shield TV (GeForce Now)
Ik speel FM vaker terwijl ik tv kijk, en een laptop berg ik weer lekker makkelijk op.
Soms speel ik op de console een spel, en staat de laptop naast met Football Manager open. Dus puur gebruiksgemak 👍🏻