Goedemiddag allemaal! Ter vervanging van mijn (vaak oververhitte) laptop wil ik graag een desktop pc! Ik heb echter helemaal geen verstand van hardware en kreeg als advies om mij hier te laten adviseren.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen! Een paar games die ik nu vooral speel: FFXIV, Baldur's Gate 3, De sims 4 en ik speel graag (j)rpgs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van mening dat goedkoop duurkoop is. Ik betaal liever iets meer dat ik uiteindelijk niet iets 'mis' terwijl ik dat toch blijk nodig te hebben om een bepaalde game lekker te laten draaien. Rond de 3000 is mijn budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 schermen, toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren hier, maar het liefste geen goedkope dingen die niet lang meegaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een eis voor mij is dat het systeem aardig stil is. Ik wil geen waterkoeling vanwege het onderhoud. En een kleine wens, maar geen must: Roze en witte componenten
Ga je overklokken?
Vanwege mijn gelimiteerde kennis... Ik denk het niet haha
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met mijn wens! Het in elkaar zetten van de pc laat ik het liefst doen waar ik ook de componenten bestel. Als dat echter niet mogelijk is heb ik wel iemand die het misschien voor me in elkaar wilt zetten.
Edit: Als het mogelijk is, graag de producten bij Yorcom. Dit zit redelijk dichtbij mij.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen! Een paar games die ik nu vooral speel: FFXIV, Baldur's Gate 3, De sims 4 en ik speel graag (j)rpgs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van mening dat goedkoop duurkoop is. Ik betaal liever iets meer dat ik uiteindelijk niet iets 'mis' terwijl ik dat toch blijk nodig te hebben om een bepaalde game lekker te laten draaien. Rond de 3000 is mijn budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 schermen, toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren hier, maar het liefste geen goedkope dingen die niet lang meegaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een eis voor mij is dat het systeem aardig stil is. Ik wil geen waterkoeling vanwege het onderhoud. En een kleine wens, maar geen must: Roze en witte componenten
Ga je overklokken?
Vanwege mijn gelimiteerde kennis... Ik denk het niet haha
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met mijn wens! Het in elkaar zetten van de pc laat ik het liefst doen waar ik ook de componenten bestel. Als dat echter niet mogelijk is heb ik wel iemand die het misschien voor me in elkaar wilt zetten.
Edit: Als het mogelijk is, graag de producten bij Yorcom. Dit zit redelijk dichtbij mij.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core Ultra 9 285K Boxed | € 549,90 | € 549,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z890 AORUS ELITE X ICE (rev. 1.0) | € 256,18 | € 256,18 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5080 AERO OC SFF 16G | € 1.263,99 | € 1.263,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Wit | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF564C32BBEAK2-32 | € 166,90 | € 166,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2024) | € 185,55 | € 185,55 |
| 1 | Interne SSD's | WD Black SN850X (zonder heatsink) 4TB | € 276,99 | € 276,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.797,41 | ||
[ Voor 43% gewijzigd door Alyssa_Alyssa op 23-10-2025 14:26 ]