Firefox opfrissen - optie niet vindbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-10 14:18
Mijn vraag
Ik ben al behoorlijk lang bezig om Firefox op te frissen via de Helpfunctie - Probleemoplossingsmodus -Meer Probleemoplossingsinformatie - Firefox opfrissen..... maar juist deze laatste is nergens te ontdekken

Relevante software en hardware die ik gebruik
Desktop i5-9500 CPU@3.00GH
RAM 32 GB
64-bit x64
Windows 11 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deinstalleren en opnieuw installeren. Zo moeilijk is dat toch niet?

En wat is de onzin in de titel?

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 21-10-2025 22:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
Die onzin komt niet van mij. Dat heeft een (vervelend ) lid van een ander forum geschreven nadat ik alle problemen rond Firefox had uitgelegd.
En jij neemt ook al meteen aan dat het niet zo moeilijk is. Maar ik ben nu de hele dag al bezig op .Firefox "op te frissen" volgens de instructies op internet HELP- Probleemoplossingsmodus-Meer probleemoplossingsinformatie - Herstarten enz.waarbij ik zelfs mijn bladwijzers al veiliggesteld heb. Maar die instructies leiden tot niets omdat bijv. Firefox opfrissen in die instructie nergens te vinden is.
En als het zo simpel is als je schrijft dan had ik dat al lang gedaan . Maar ik wil mijn Firefox terug in de toestand vóór de problemen. En even gauw deinstalleren en installeren is voor mij geen betrouwbare allesomvattende oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

theplayer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 00:06:
Die onzin komt niet van mij. Dat heeft een (vervelend ) lid van een ander forum geschreven nadat ik alle problemen rond Firefox had uitgelegd.
En jij neemt ook al meteen aan dat het niet zo moeilijk is. Maar ik ben nu de hele dag al bezig op .Firefox "op te frissen" volgens de instructies op internet HELP- Probleemoplossingsmodus-Meer probleemoplossingsinformatie - Herstarten enz.waarbij ik zelfs mijn bladwijzers al veiliggesteld heb. Maar die instructies leiden tot niets omdat bijv. Firefox opfrissen in die instructie nergens te vinden is.
En als het zo simpel is als je schrijft dan had ik dat al lang gedaan . Maar ik wil mijn Firefox terug in de toestand vóór de problemen. En even gauw deinstalleren en installeren is voor mij geen betrouwbare allesomvattende oplossing....
Dan moet je die onzin niet hier herhalen.

Je geeft geen links waar je je informatie vandaan haalt, wat je doet en wat de foutmeldingen zijn. Deinstalleren en herinstalleren werkt gewoon, en ja, misschien moet je wat instellingen aanpassen. Nog steeds sneller dan van alles geloven wat men elders zegt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-10 13:05
En vervolgens kom je hier binnenstormen dat het allemaal niet werkt, zonder te herhalen wat je problemen zijn, en welke instructies je probeert te volgen?

Even 3 stappen terug, wat is je originele probleem? Waarom wil je "firefox opfrissen" en waarom lukt dat nu niet? Mis de knop "Opfrissen" op de pagina, is het probleem oplossings menu niet te vinden?

Heb je al geprobeerd via het zelfde menu in safe-mode op te starten, of in safe mode op te starten door shift ingedrukt te houden terwijl je Firefox start? Lost dat je probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:22

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb de titel van je topic aangepast. Graag de volgende keer een dekkende titel bedenken want hier was geen touw aan vast te knopen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:22

g0tanks

Moderator CSA
Maar die instructies leiden tot niets omdat bijv. Firefox opfrissen in die instructie nergens te vinden is.
Plaats eens een screenshot van wat je ziet? Zou er gewoon tussen moeten staan:
Afbeeldingslocatie: https://www.gratissoftwaresite.nl/files/images/probleemoplossingfirefox.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
OK, dank je. Ik zal niet meer binnenstormen maar voortaan netjes aankloppen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-10 08:37
g0tanks schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 00:40:
[...]

Plaats eens een screenshot van wat je ziet? Zou er gewoon tussen moeten staan:
[Afbeelding]
En eens per maand even de places database verversen. Fx ESR kan je overigens niet verversen.

[ Voor 5% gewijzigd door desalniettemin op 22-10-2025 14:23 ]

Pagina: 1