1 outdoor- en 1 indoorcamera voor €200-300 met lokale opslag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:12

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Mijn ouders willen graag een camerasysteem om het huis in de gaten te houden op vakantie: een outdoorcamera voor in de achtertuin en een indoorcamera in de woonkamer. Eisen:
  • Bedraad stroom
  • WiFi
  • Lokale opslag (microSD) zonder abo
  • Gebruiksvriendelijke iOS app
  • Budget €200-300
Zelf kwam ik uit op een Reolink E1 Outdoor Pro en Reolink E1 Zoom. Zouden jullie iets anders aanraden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tapo's? Zelf 2 Tapo C120 en vind het beeld verrassent goed. Gebruik ze zelf met HA maar hebben ook gewoon SD kaart optie. En ben je voor ruim <100 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_Ruwy
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23:29
Je zou ook kunnen kijken naar de Reolink E1 outdoor CX. Geen IR of zoom, maar wel tilt bij het auto-tracken. (Alle andere e1 modellen kunnen alleen roteren bij het tracken, niet tilten.)

Verder wil ik benoemen dat ik zelf wat issues met mijn e1 outdoor heb wanneer hij niet vlak op de kast staat of schreef aan de muur hangt: dan lijkt de gehele ptz functionaliteit te weigeren. Alsof de motor niet sterk genoeg is wanneer de rotatie niet in een horizontaal vlak gebeurt.

Verder wel tevreden ermee, het tilt-bereik omlaag had van mij nog wel wat groter had gemogen. (Uitgaande van hangende muurmontage)

Mocht je nog iets specifieke willen weten over die e1 outdoor wat niet op de site staat dan kan ik dit checken voor je. Doe ik dat geval maar even een dm. :)