Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-10 20:35
Ik heb sinds een paar dagen een steeds vaker herhalend probleem met mijn KFA RTX 2070 Super.

Kort geleden heb ik mn PC wat geüpdate met een: B550 Asus prime, WD Sn580, CoolerMaster V850 Gold-V om mijn oude ax860I te vervangen

Nu krijg ik steeds rare momenten waarin mijn GPU lijk steeds uit te gaan waarbij alle lichten op de kaart ineens uit gaan maar bijvoorbeeld audio wel door blijft spelen van Netflix of een game die ik aan het spelen ben.

Wat ik al geprobeerd heb is een "clean install" vanuit de Nvidia App. Sinds de laatste Update van windows werken mn muis en toetsenbord niet meer in Windows advanced boot options. Dus een clean install met DDU wil ik ook nog doen als dat met een update weer werkt.

Klinkt iemand dit probleem bekend in de oren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
Kleine update de nieuwe windows update heeft usb in advanced startup weer teruggebracht voor me.

Ik heb om te kijken of het stabieler is een WHQL driver geïnstalleerd.
Ga zo even een Time Spy loop draaien en kijken wat er gebeurt

[ Voor 15% gewijzigd door Chrisuu01 op 21-10-2025 18:07 . Reden: Meer iNF ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
De TimeSpy loop is gelukt had voor de zekerheid de Studio drivers geïnstalleerd.

Nu heb ik niet de black screens meer, maar wel bij een Spel de specifieke error nar voren inde event viewer:
\Device\Video9 Error occurred on GPUID: 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:16
Heb je na het vervangen van het moederbord een schone Windows installatie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
Zeker een geheel nieuwe op en hagelnieuwe SN580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:54
Hoe zijn de temps (max gpu en max hotspot) van de kaart op GPU-z? Vermoedelijk niet de directe oorzaak maar als de GPU al een langere tijd niet meer goed gekoeld wordt kan dat uiteindelijk schade opleveren.
Pagina: 1