[mIRC] notice over meerdere regels ipv 2+ notices

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:05

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
edit:
quotes worden zelf over meerdere regels verspreid, wat niet de bedoeling is. Een nieuwe regel begint met een timestamp, voor de duidelijkheid.

Misschien ben ik wat optimistisch om dit in P&W te zetten, ik merk het wel als ie gemoved wordt :+

Ik weet niet zeker of het kan (heb het niet kunnen vinden in de mIRC help), maar de bedoeling is het volgende: om een notice over meerdere regels te spreiden, zodat je zoiets krijgt:
[20:36] -Statbot- Stats zijn te zien op http://www.geocities.com/wl_stats/ Updates ieder uur *NU GEREGISTREERD*
[20:36] Typ !statbot commands om de statbot commando's weer te geven.
[20:36] De regels: goede posts in ten minste 10 W&L topics in de afgelopen drie maanden = voice. mod/vakantiemod = op.
[20:36] Topic is aan te passen door alle users, dus niet alleen door ops!
ipv:
[20:36] -Statbot- Stats zijn te zien op http://www.geocities.com/wl_stats/ Updates ieder uur *NU GEREGISTREERD*
[20:36] -Statbot- Typ !statbot commands om de statbot commando's weer te geven.
[20:36] -Statbot- De regels: goede posts in ten minste 10 W&L topics in de afgelopen drie maanden = voice. mod/vakantiemod = op.
[20:36] -Statbot- Topic is aan te passen door alle users, dus niet alleen door ops!
Hier zijn dus 4 losse notices vervangen door 1 lange notice (dit in verband met sommige users die een geluidje krijgen te horen bij iedere notice, schijnt vrij irritant te zijn zo ;)).

Alvast bedankt.. andere oplossingen om het bericht over te laten brengen (het is een onjoin notice) zijn ook welkom.

PS: de geposte notices horen bij #w&l op irc.tweakers.net , het channel van Wetenschap & Levensbeschouwing op dit forum.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Misschien dat $lf (linefeed) je verder helpt?

• Pathfinder
  • Laatst online: 23:05

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
Thx, maar ik ken die identifier niet (ja heb hem wel ff opgezocht natuurlijk ;)), het lukt me daardoor niet hem in de code te voegen.. kun je me daarmee helpen?

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 13:52
ehh kan dat wel ?
servers hebben toch ook max lengte text ?