Beste tweakers,
ik heb na lange jaren toch weer de kriebels gekregen om een nieuwe PC te bouwen, mijn oude tante is wel aan vervanging toe. Ik woon in Duitsland, omgeving Ralingen, Olk *binnenkort AirBnb* bij ons en heb me een lijst samengesteld op Alternate.de
Ik denk dat ik het goedkoper kan krijgen als ik het bij andere winkels koop, maar moet dan in 1x betalen, dit wil ik niet. Ik doe dan liefer paar maanden op krediet, ratezahlung zoals ze het hier noemen met 0% rente.
Mijn samengevoegde lijst: LET OP, BEN WEL EEN RGB FAN !!!! VANDAAR DE fans !! Dit schrikt vele tweakers altijd af

€ 2.731,20
Nu staat er dit:
Machen Sie mehr aus Ihrem System!
Arbeitsspeicher Prozessor
Arbeitsspeicher / Prozessor
Bitte beachten Sie die Speichertaktangaben beim gewählten Prozessor. Sie können in der Regel die beiden Komponenten in einem System benutzen. Der Arbeitsspeicher wird aber von uns an die Eigenschaften des Prozessors angepasst.
Vertaald:
Haal meer uit uw systeem!
Werkgeheugen / processor
Let op de specificaties van het werkgeheugen bij de gekozen processor. Meestal kunt u beide componenten in één systeem gebruiken. Het werkgeheugen wordt echter door ons aangepast aan de eigenschappen van de processor.
Maar zie ik dus niet gebeuren.
Buiten dat, mocht het niet een goed systeem zijn, graag adviezen!
Ik wil er uiteraard op kunnen komen op hoge kwaliteit.
Heb een Dell 34 Curved Gaming Monitor – S3422DWG
Budget is max 2500-3000é
ik heb na lange jaren toch weer de kriebels gekregen om een nieuwe PC te bouwen, mijn oude tante is wel aan vervanging toe. Ik woon in Duitsland, omgeving Ralingen, Olk *binnenkort AirBnb* bij ons en heb me een lijst samengesteld op Alternate.de
Ik denk dat ik het goedkoper kan krijgen als ik het bij andere winkels koop, maar moet dan in 1x betalen, dit wil ik niet. Ik doe dan liefer paar maanden op krediet, ratezahlung zoals ze het hier noemen met 0% rente.
Mijn samengevoegde lijst: LET OP, BEN WEL EEN RGB FAN !!!! VANDAAR DE fans !! Dit schrikt vele tweakers altijd af
- 1x Prozessor AMD Ryzen™ 7 9800X3D, Prozessor
- 1x Mainboard MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI, Mainboard
- 1x Prozessorkühler Corsair iCUE LINK TITAN 420 RX RGB, Wasserkühlung
- 1x Arbeitsspeicher Kingston FURY DIMM 64 GB DDR5-6000 (2x 32 GB) Dual-Kit, Arbeitsspeicher
- 1x SSD Kingston NV3 1 TB, SSD
- 1x SSD SAMSUNG 990 EVO Plus 2 TB, SSD
- 1x Gehäuse Lian Li O11 Dynamic EVO RGB , Tower-Gehäuse
- 2x Gehäuselüfter Thermaltake Riing Plus 14 LED RGB Radiator Fan TT Premium, Gehäuselüfter
- 1x Gehäuselüfter Thermaltake Pure Plus 12 RGB Radiator Fan TT Premium Edition, Gehäuselüfter
- 1x Grafikkarte ASUS Radeon RX 9070 XT PRIME GAMING OC, Grafikkarte
- 1x Netzteil ENDORFY Supremo FM6 1000 W, PC-Netzteil
€ 2.731,20
Nu staat er dit:
Machen Sie mehr aus Ihrem System!
Arbeitsspeicher Prozessor
Arbeitsspeicher / Prozessor
Bitte beachten Sie die Speichertaktangaben beim gewählten Prozessor. Sie können in der Regel die beiden Komponenten in einem System benutzen. Der Arbeitsspeicher wird aber von uns an die Eigenschaften des Prozessors angepasst.
Vertaald:
Haal meer uit uw systeem!
Werkgeheugen / processor
Let op de specificaties van het werkgeheugen bij de gekozen processor. Meestal kunt u beide componenten in één systeem gebruiken. Het werkgeheugen wordt echter door ons aangepast aan de eigenschappen van de processor.
Maar zie ik dus niet gebeuren.
Buiten dat, mocht het niet een goed systeem zijn, graag adviezen!
Ik wil er uiteraard op kunnen komen op hoge kwaliteit.
Heb een Dell 34 Curved Gaming Monitor – S3422DWG
Budget is max 2500-3000é
[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 21-10-2025 15:23 ]