Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Ik vind dit een heel mooie foon, alleen is het design zo een beetje gejat van nokia. Ik ben toch blij dat Ericsson nu ook dingetjes maakt zonder antenna.
PS weet iemand al hoeveel dit gaat kosten?
PS weet iemand al hoeveel dit gaat kosten?
waarschijnlijk veel.....
Ik heb ermee gespeeld en het is echt een gaaf foontje. Ikzelf was juist erg onder de indruk van de hoge kwaliteit van de graphics....
Ik heb ermee gespeeld en het is echt een gaaf foontje. Ikzelf was juist erg onder de indruk van de hoge kwaliteit van de graphics....
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Ik heb hem nu eindelijk te koop gezien. www.mistersuper.com Hij is hier te koop voor zo'n 1520 incl. bezorging. Best leuk maar is hij het ook waard? Of beter gezegd, ben ik het wel waard?
Bennie gek, ben een koe!
DataCopy:
volgens mij heb jij iets te maken met Ericsson... gezien je reactie en je ondertitel. Werk je daar?
volgens mij heb jij iets te maken met Ericsson... gezien je reactie en je ondertitel. Werk je daar?
Verwijderd
Hoe dik is die phone eigenlijk? Hij ziet er strak uit vind ik, maar als het weer zo'n Ericsson t18s look a like is
Verwijderd
Daarvoor hoef je hem na 2 maanden toch niet te schoppenOp dinsdag 11 december 2001 17:13 schreef Kit-Lin het volgende:
Hij is net zo groot als een nokia 8210.
Tja ik heb het toestel pas sinds gisteren, de zirrocan gold uitvoering. Vondt het wel interresant om het te vermelden, daarbij was mijn vorige toestel een 8210.
Telefoonboek van t68 is zeer relaxt onder 1 naam kun je meerdere telefoonnummers opslaan.
Telefoonboek van t68 is zeer relaxt onder 1 naam kun je meerdere telefoonnummers opslaan.
Pagina: 1