Ik heb een compaq en daar zat standaard 128 mb intern geheugen in (100mhz) nu heb ik daar zelf 128 mb (100mhz) bij gezet maar ik heb het idee dat hij die niet gebruikt ondanks elk programma zegt dat dr 256 in mn pc zit hoe kan ik dit nagaan of hij wel degelijk die andere module van 128 gebruikt en zo jah wel correct want hij is dr niet sneller op geworden
Verwijderd
welk os heb je draaien? win98? want die kan namelijk niet omgaan met ram, niet als flame bedoelt
ik heb inderdaad win 98 draaien jah maar dat mag toch helemaal geen probleem zijn om 128 mb dr bij te gooien?
Gaarne meer specs (o.a. welke type Compaq)
meer geheugen wil niet zeggen dat je systeem vlugger gaat werken.
daarvoor moet je je geheugen op cas 2 bv zetten, of een mobo hebben die 133 mhz geheugen aankan.
daarvoor moet je je geheugen op cas 2 bv zetten, of een mobo hebben die 133 mhz geheugen aankan.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
neej dat begrijp ik maar als ik een mp3tje draai en een site bezoek en pshop pro draaid en hij gaat raar doen en zeuren dat hij te weinig geheugen heeft klopt dr volgens mij iets nie
Pagina: 1