Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doel is om vooral te gamen met dit systeem (rest zal huis-tuin-en-keukengebruik zijn.) Ik speel voornamelijk games als Battlefield 6, GTA V Online, 7 Days to Die, F1 2025, Valheim. Graag wil ik die dan ook op (bijna) ultra settings te spelen, op mijn 1440p 144 hz monitor. Daarbij natuurlijk hoe meer fps, hoe beter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is 2000 euro, maar minder is natuurlijk beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zie ik een samenstelling die voor een mooie prijs/kwaliteit gaat, ik heb dan ook voorkeur voor simpel. (geen RGB nodig)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, sta open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor een systeem waar ik weer even jaren mee vooruit kan, maar die niet over de top is. Ik heb ook gedacht aan het kiezen voor de nieuwste standaarden (pcie 5.0 e.d., maar vindt dat het prijsverschil niet waard eerlijk gezegd.
Ga je overklokken?
Nee, hooguit de standaard EXPO en MSI Afterburner
Wat verwacht je van ons?
Zou graag jullie mening willen horen over mijn huidige samengestelde onderdelen. Zit ik goed, zijn er nog betere opties? Zou achteraf het liefst spijt willen voorkomen als ik nu een minder goede keuze zou maken.
Mijn doel is om vooral te gamen met dit systeem (rest zal huis-tuin-en-keukengebruik zijn.) Ik speel voornamelijk games als Battlefield 6, GTA V Online, 7 Days to Die, F1 2025, Valheim. Graag wil ik die dan ook op (bijna) ultra settings te spelen, op mijn 1440p 144 hz monitor. Daarbij natuurlijk hoe meer fps, hoe beter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is 2000 euro, maar minder is natuurlijk beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zie ik een samenstelling die voor een mooie prijs/kwaliteit gaat, ik heb dan ook voorkeur voor simpel. (geen RGB nodig)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, sta open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor een systeem waar ik weer even jaren mee vooruit kan, maar die niet over de top is. Ik heb ook gedacht aan het kiezen voor de nieuwste standaarden (pcie 5.0 e.d., maar vindt dat het prijsverschil niet waard eerlijk gezegd.
Ga je overklokken?
Nee, hooguit de standaard EXPO en MSI Afterburner
Wat verwacht je van ons?
Zou graag jullie mening willen horen over mijn huidige samengestelde onderdelen. Zit ik goed, zijn er nog betere opties? Zou achteraf het liefst spijt willen voorkomen als ik nu een minder goede keuze zou maken.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X3D Boxed | € 270,01 | € 270,01 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G VENTUS 3X OC | € 769,- | € 769,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Frame 4000D Zwart | € 87,49 | € 87,49 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 30,67 | € 30,67 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 146,89 | € 146,89 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NQ790 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
| Totaal | € 1.687,86 | |||
[ Voor 0% gewijzigd door Dvs007 op 20-10-2025 18:38 . Reden: Spelling ]