Heel raar netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 21:21
Ik heb het volgende probleem: bij de computer (client) die afhankelijk is van de internet verbinding (chello) van de copmuter waar chello binnenkomt.
Krijg ik steeds de melding dat de verbinding met de server opnieuw is ingesteld wat kan ik hier tegen doen. Wat dat is namelijk heel @#$%!@#$% als je iets aan het downloaden bent, of msn aan hebt staan.

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 21:15 schreef Fleshi het volgende:
Ik heb het volgende probleem: bij de computer (client) die afhankelijk is van de internet verbinding (chello) van de copmuter waar chello binnenkomt.
Krijg ik steeds de melding dat de verbinding met de server opnieuw is ingesteld wat kan ik hier tegen doen. Wat dat is namelijk heel @#$%!@#$% als je iets aan het downloaden bent, of msn aan hebt staan.
welk deelprogramma gebruik je ?

• Fleshi
Ik gebruik het programma sygate

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 21:23 schreef Fleshi het volgende:
Ik gebruik het programma sygate
mmm dus je krijgt tijdens downen etc gewoon deze berichten... ben je dan mischien hard bezig op je server ?
verbind je via NAT of een proxy ?

heb je mischien ICS geinstalled ?
probeer anders eens een ander prog (mijn advies winroute)

• Fleshi
is er niemand anders die ook dit @#%^&!*(!@)(!@*)@( probleem heeft. Of die me mischien zou kunnen helpen

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 00:02 schreef Fleshi het volgende:
is er niemand anders die ook dit @#%^&!*(!@)(!@*)@( probleem heeft. Of die me mischien zou kunnen helpen
Euhm, je kunt ook normaal afwachten, anders hangt er binnen de kortste keren een groot slot op je topic. Een beetje fatsoenlijk gedrag spreekt nog steeds voor zich hoor.
Pagina: 1