Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summer_10
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 20:40
Beste lezers,

Weet niet of dit nu precies de juiste plaats is voor deze vraag, maar ik heb gister de Medion Picoworx T80 iii via DHL ontvangen. Deze zat in een doos van Medion die gewoon open was, dus niet verzegeld. In de doos zat de pc tussen 2 piepschuimelementen in een open plastic zak waar dus ook geen verzegeling noch merk op stond.
Is dit normaal hoe pc's tegenwoordig worden verstuurd of moet ik me toch zorgen maken?

Alvast dank voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:36
Foto's helpen. Hier en richting de winkel waar je gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:15

Major_ton

Shoot!

Misschien is het een handig idee om dit even bij Medion zelf te checken? Als het een bestelling betreft waar je zelf keuzes voor hebt kunnen maken dan kan het wel eens normaal zijn, aangezien de PC dan voor je in elkaar gezet is. Medion probeert de prijzen zo laag mogelijk te houden en vaak worden dingen als verpakking dan als eerste geslachtofferd.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summer_10
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 20:40
Bestelling is via *knip* gedaan. Leverancier van de pc is *knip*. Het is gewoon een standaard pc, zonder extra keuzes. Ik heb Medion gister een mail gestuurd, maar wellicht omdat het weekend is, nog geen reactie ontvangen.
Inmiddels ook *knip* gemaild, want via de telefonische helpdesk kwam ik er niet doorheen.

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 19-10-2025 17:46 . Reden: winkelnamen noemen is niet de bedoeling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:07
@Summer_10 Ik begrijp het niet zo goed.
Je hebt toch een onbeschadigd, werkend product ontvangen wat goed verpakt was?
Wat doet zo'n zegel dan extra?
Of denk je dat de bezorgdienst de doos gaat openen, de PC gaat demonteren om er een CPU uit te halen?
Aansluiten dat ding, installeren en door met je leven.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ja, ik zie het probleem ook nog niet zo goed. Het wordt een ander verhaal natuurlijk als er ergens echt gebruikssporen zichtbaar zijn, maar dat had je er ongetwijfeld ook bij vermeld als dat het geval was geweest.

Kortom lekker aanzetten en even testen of alles het goed doet, niks aan de hand.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53
Soms wordt een PC geretourneerd. Die zijn na inspectie soms nog nieuw en ongebruikt, ook al is de zegel verbroken. Niks mis mee. Aansluiten en gebruiken. Verder kan je Windows toets drukken en MSINFO32.EXE openen om te kijken of alle specs overeen komen met wat je hebt gekocht.

[ Voor 23% gewijzigd door Dekar op 19-10-2025 16:50 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF want dit is verder geen hardware vraag.
Pagina: 1