Review aan verkeerde advertentie gekoppeld

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
https://tweakers.net/aanbod/rating/1377230/

Ik heb deze review geplaatst nav een positieve ervaring met @croiky, maar kreeg hierbij helemaal geen dropdown om een advertentie te kiezen. Het lijkt erop dat er nu de onjuiste is geselecteerd, de advertentie waar het om ging is deze: v&a aangeboden: Samsung Galaxy Tab A (2017) tablet

Kan iemand dit aanpassen?

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-10 17:16
Reminderrr

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-11 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dat kunnen we niet wijzigen. Enige optie is dat we de review verwijderen en dat je zelf een nieuwe plaatst.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:22:
Dat kunnen we niet wijzigen. Enige optie is dat we de review verwijderen en dat je zelf een nieuwe plaatst.
Is wat mij betreft ook prima

Edit: Ik heb een nieuwe review kunnen plaatsen, deze keer mocht ik wel een advertentie kiezen. De oude mag dus verwijderd worden

[ Voor 20% gewijzigd door Oon op 28-10-2025 20:41 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-11 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weg is ie :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.