Embedded YouTube videos en YouTube premium

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:56
1. Welk probleem ervaar je?
Ik heb een YouTube premium abonnement. Hierdoor heb ik geen reclame in de YouTube videos. Alleen zijn embedded videos bij Tweakers hier niet van op de hoogte. Dus bij het aanklikken van de videos krijg ik eerst reclame te zien.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik wil de video dus op YouTube bekijken zodat ik geen reclame zie. Maar de link om de video op YouTube te bekijken zie je pas als alle reclame is afgelopen en de tweakers video begint te spelen.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Alle videos bij Tweakers die op YouTube staan.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een linkje onder of boven de video (buiten de embed box zeg maar) die een redirect doet naar de video op YouTube.

Beste antwoord (via asaki op 18-10-2025 19:23)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
Ik heb ook YouTube Premium en bij mij zijn de embedded video's van YouTube op Tweakers prima op de hoogte daarvan, ik zie nooit reclames.

En bovendien kan je ook al direct vanuit de embedded video naar YouTube gaan door op 'Watch on YouTube' te klikken links onder (of rechtsonder op het 'YouTube' logo als je de video al bent begonnen). Dan opent YouTube in een nieuw tabblad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_72dXxjwgNHWnbRcpKoXbocgPI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MIwth1Uc3DdbHR3Pt3eAp2kU.png?f=user_large

Het enige wat ik kan bedenken waardoor het bij jou niet goed werkt is dat je mogelijk op Tweakers je cookie-instellingen zo hebt staan dat je de YouTube-cookies niet hebt toegestaan.

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb ook YouTube Premium en bij mij zijn de embedded video's van YouTube op Tweakers prima op de hoogte daarvan, ik zie nooit reclames.

En bovendien kan je ook al direct vanuit de embedded video naar YouTube gaan door op 'Watch on YouTube' te klikken links onder (of rechtsonder op het 'YouTube' logo als je de video al bent begonnen). Dan opent YouTube in een nieuw tabblad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_72dXxjwgNHWnbRcpKoXbocgPI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MIwth1Uc3DdbHR3Pt3eAp2kU.png?f=user_large

Het enige wat ik kan bedenken waardoor het bij jou niet goed werkt is dat je mogelijk op Tweakers je cookie-instellingen zo hebt staan dat je de YouTube-cookies niet hebt toegestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hahn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:29:
[...]

Dan krijg je toch helemaal geen Youtube videos te zien, maar alleen het formaat embedvak met een link naar Youtube toe?

Edit: Dan krijg je dit te zien;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaTcqTJFlw7YcSCIbMmhBfa0-GU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7NqqbxyTYXCtLEktjcZRTH1O.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Yorinn op 18-10-2025 18:17 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:38

jdh009

FP ProMod
Hahn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:29:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhtu1hdcEktPQkQwM9jgN3DjPUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cgSwglBYhlLz2v5HqJqQ9Dyv.png?f=fotoalbum_large
Als je geen cookies accepteert, krijg je die knop alsnog. Daar zou het dus niet aan moeten liggen. Mogelijk wel een oplossing voor OP om op die manier die knop toch direct te krijgen.

[ Voor 1% gewijzigd door jdh009 op 18-10-2025 18:18 . Reden: Spelling lukt vandaag blijkbaar niet ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
Yorinn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:15:
[...]

Dan krijg je toch helemaal geen Youtube videos te zien, maar alleen het formaat embedvak met een link naar Youtube toe?

Edit: Dan krijg je dit te zien;
[Afbeelding]
jdh009 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:16:
[...]

[Afbeelding]
Als je geen cookies accepteer krijg je die knop alsnog, daar zou het dus niet aan moeten liggen. Mogelijk wel een oplossing voor OP om op die manier die knop toch direct te krijgen.
Ja, dat is waar, ik deed het even vanuit geheugen, want kon zo snel de cookie-instellingen op Tweakers niet vinden. Mogelijk dat het een andere setting is, bijvoorbeeld in de browser, of een plugin, dat voorkomt dat de embedded player bij TS weet welk account er gebruikt wordt.

Ik ben wel benieuwd wat TS precies te zien krijgt als YouTube player :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:56
Bedankt voor de suggesties! Dat is wel interessant dat het bij jullie gewoon werkt. Ik heb cookies zeker geaccepteerd, alleen third party cookies stond uit voor Tweakers. Dit nu aan gezet en het werkt!

Wat betreft het kijk op youtube linkje, die staat inderdaad op de desktop browser erbij. Alleen op mobile niet en daar verschijnt de youtube knop pas NA de advertenties ;)

Bedankt voor hulp!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.