Gebruiken Nederlandse partijen AI voor…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
Artikel: nieuws: Gebruiken Nederlandse partijen AI voor verkiezingsprogramma? Dat is o...
Auteur: @YannickSpinner

Zou je de titel VVD gebruikt geen AI kunnen aanpassen naar VVD zegt geen AI te gebruiken.

Dit geld ook voor andere subkoppen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobJung
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-10 19:57
De VVD is de enige partij die ontkent dat er AI-tools zijn gebruikt voor het schrijven van het verkiezingsprogramma.

Je suggereerde hiermee dat ze liegen. Je hebt blijkbaar een vermoeden dat het niet klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 16:53

YannickSpinner

Redacteur
Ik hoop dat jullie aan de hand van dit thread kunnen zien hoe lastig mijn werk soms is: de een wil een kleine slag om de arm in het taalgebruik en de ander nadrukkelijk niet! ;)

Ik vind de suggestie overigens wel prima, zegt geen is neutraler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

BobJung schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 07:37:

Je suggereerde hiermee dat ze liegen. Je hebt blijkbaar een vermoeden dat het niet klopt.
Nee. Je bent gewoon preciezer. Zo laat je het aan de lezer over om een oordeel te vormen hoe betrouwbaar die informatie is. De VVD is immers je enige bron, je kunt niet controleren of het waar is, en zou de lezer dus ook niet moeten vertellen dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
downtime schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:01:
[...]

Nee. Je bent gewoon preciezer. Zo laat je het aan de lezer over om een oordeel te vormen hoe betrouwbaar die informatie is. De VVD is immers je enige bron, je kunt niet controleren of het waar is, en zou de lezer dus ook niet moeten vertellen dat het waar is.
Exact dit. Het gaat er mij niet om.of de VVD liegt of niet.

Strava | AP | IP | AW