Google home producten tonen geen fotos meer uit google photo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnelis08
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18-10 12:10
Mijn vraag
Sinds kort kan geen van mijn Google Home apparaten mijn foto's van Google Foto's weergeven, maar alleen stockfoto's. Het probleem begon ongeveer een week geleden en het is er nog steeds. Eerst merkte ik dat er op mijn Nest Hub ineens geen Google Foto's meer werden weergegeven, maar alleen stockfoto's. Toen ik de google home app controleerde, was de optie 'Recente hoogtepunten' nergens te vinden. Dus heb ik een album aangemaakt met al mijn vakantiefoto's (ongeveer 1000), maar het scherm toonde echter nog steeds alleen maar stock fotos.

Is dit een bekend probleem? En vooral is de vraag: weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google nest hub (1e generatie)
Sony tv met google TV.
Ik kan mogelijk nog een chromecast testen maar dat geeft denk ik hetzelfde resultaat.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb van alles geprobeerd, zoals het wijzigen naar alleen live foto's in de instellingen van de nest hub, meerdere nieuwe albums creëren en het resetten van de Nest Hub, maar dat loste het probleem niet op. Ook de sony tv met google tv heeft dit probleem, maar mijn focus ligt op het oplossen van dit probleem op de nest hub.

Edit: De enige wijziging die ik me kan bedenken is dat ik een week of 3 voor dit gedoe van een xiaomi naar een nieuwe samsung telefoon ben geswitcht. Ook is het huis waarin deze hub staat gedeeld met meerdere accounts.

[ Voor 8% gewijzigd door nnelis08 op 18-10-2025 01:35 ]