Wij zijn opzoek naar 2 e-bikes (1 voor mijn vrouw en 1 voor mij). Nu hebben wat e-bike tests en dergelijke doorgenomen en met die info zijn we naar een grote fietsenzaak geweest. Daar wilde we wat informatie inwinnen en proefritjes maken. Tot onze verbazing vertelde de verkoper ons dat er qua e-bikes een zeer beperkt aantal e-bikes is dat een kinderzitje aan de voorkant van de fiets ondersteunt. Dit omdat de meeste moderne e-bikes een brede stuurpen hebben.
Hij zei dat zij val alle e-bikes in hun assortiment (en dat waren er echt heel veel) maar 3 "mama-fietsen" waren die dit ondersteunde. Ik kan me dit bijna niet voorstellen en op internet lees ik ook wel dingen over adapters voor de stuurpen. De "mama-fietsen" vonden we namelijk behoorlijk lelijk en willen we eigenlijk niet. Fietsen waar we in de gauwigheid wel naar gekeken hebben waren bijvoorbeeld:
Koga E-F3 6.0
Gazelle Grenoble C5 HMB
Cube Kathmandu Hybrid Pro 800
Maar volgens de verkoper kan er op geen van deze fietsen een kinderzitje aan de voorkant geplaatst worden.
Nu hoop ik dat er mensen met kennis hier aanwezig zijn die me kunnen vertellen of:
- Het klopt dat er zo weinig e-bikes zijn die een kinderzitje aan de voorkant ondersteunen?
- Welke e-bike(s) jullie zouden aanraden
Hij zei dat zij val alle e-bikes in hun assortiment (en dat waren er echt heel veel) maar 3 "mama-fietsen" waren die dit ondersteunde. Ik kan me dit bijna niet voorstellen en op internet lees ik ook wel dingen over adapters voor de stuurpen. De "mama-fietsen" vonden we namelijk behoorlijk lelijk en willen we eigenlijk niet. Fietsen waar we in de gauwigheid wel naar gekeken hebben waren bijvoorbeeld:
Koga E-F3 6.0
Gazelle Grenoble C5 HMB
Cube Kathmandu Hybrid Pro 800
Maar volgens de verkoper kan er op geen van deze fietsen een kinderzitje aan de voorkant geplaatst worden.
Nu hoop ik dat er mensen met kennis hier aanwezig zijn die me kunnen vertellen of:
- Het klopt dat er zo weinig e-bikes zijn die een kinderzitje aan de voorkant ondersteunen?
- Welke e-bike(s) jullie zouden aanraden
I haven’t slept for three days, because that would be too long.