Ik zat tedenken aan een pioneer de 106 of de 105 dat weet ik nog niet. ze zijn wel slot-in. wie weet wat het beste is :?:?
ik zou niet weten wat het verschil is, maar kijk maar eens [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=pioneer+105&data%5Border%5D=relevance#hitstart]hier[/url] of [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=pioneer+106&data%5Border%5D=relevance#hitstart]hier[/url]
btw dit moet ook in OM
btw dit moet ook in OM
Ik heb zelf de 105s en hij bevalt me goed. Niet heel goed, omdat hij redelijk wat lawaai maakt bij het opspinnen enzo..
Verder ben ik er zeer tevreden mee.
De loopwerken bij de 105 en de 106 zijn volgens mij hetzelfde, het enige verschil is dat de 106 een andere interface heeft en wel de UDMA66, terwijl de 105 het met de UDMA33-interface moet doen.
Verder ben ik er zeer tevreden mee.
De loopwerken bij de 105 en de 106 zijn volgens mij hetzelfde, het enige verschil is dat de 106 een andere interface heeft en wel de UDMA66, terwijl de 105 het met de UDMA33-interface moet doen.
-
ik heb die piuoneer 106S..nog geen klachten..
alleen bij het opstarten spint ie 1 keer, maar daar heb ik geen moeite mee..
en hij is lekker stil..
en hij is lekker stil..
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Ik neem zelf geen slot in's meer. Ik heb een 103s waar ik overigens zeer tevreden over ben. Maar de cd's blijven op en toe plakken in de speler , heel irritant en ik ken nog 2 lui met een 106 die hebben hetzelfde. Een van hen heeft zelfs een nieuwe gekregen omdat de dvd er helemaal niet meer uit wilde. Maaru supersnelle dingen.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Ja en hij is me toch snel met CD's!Op dinsdag 18 september 2001 21:35 schreef Flexe_Gozer het volgende:
ik heb die piuoneer 106S..nog geen klachten..
en hij is lekker stil..
DVD's nog niet getest, heb 'm pas sinds gister
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mensen; dit soort dingen plak je in OM
HA-> OM
HA-> OM
Pagina: 1