Ik heb een heel raar probleem met Excel. Als ik het document open en wil afdrukken of opslaan als pdf dan bestaat het document ineens uit heel veel rastertjes. Het document bestaat uit 3 pagina's maar bij het afdrukken zijn het er ineens 100. Het gaat om Excel 365. Ik heb alle instellingen al doorgenomen, maar kan niks vinden. Iemand een idee? Ik heb 3 screenshot toegevoegd. Screenshot 1 is het onderste gedeelte van het document, nog zonder problemen. Screenshot 2 is het document als afdrukvoorbeeld. Screenshot 3 is als ik weer terug ga naar het originele document dat nu is opgedeeld in allemaal vakken. Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AzeP8JnJ9mFTKbWL4IGuyi3v.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/q4HteqVZO0nnh2glrJkyp13c.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AzeP8JnJ9mFTKbWL4IGuyi3v.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/q4HteqVZO0nnh2glrJkyp13c.jpg?f=user_large)