Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericsmeets7
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 07:17
Mijn vraag
...de nvidea shield pro tv valt tijdens film kijken uit en start dan weer opnieuw op ?
Wat kan ik daar aan doen gekocht in dec 2020

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:47

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Ericsmeets7 Welkom op Tweakers. Je hebt de juiste plek gevonden voor technieuws, hulp en forumdiscussies. We verwachten hier wel een stukje eigen inzet, o.a. door middel van het doen van voorwerk; het vertellen wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkt; het omschrijven van wanneer het probleem zich voordoet; bij welke instellingen; in combinatie met welke apps of apparatuur, etc.

Dit doen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de vragen én de antwoorden hoog blijft. Je medeforumgebruikers kunnen niet bij jou thuis kijken, dus door het beter te omschrijven voorkom je antwoorden waar jij niks aan hebt omdat je het al geprobeerd hebt; en/of frustratie bij je medeforumgebruikers die je graag willen helpen. Dat geldt ook voor het kiezen van een passende, omschrijvende topictitel, zodat mensen meteen weten wat jouw vraag is en/of het voor hen ook interessant is.

Hoe beter jij omschrijft wat er aan de hand is, hoe beter van toepassing de antwoorden zullen zijn.

Pas daarom je bericht aan (klik op 'wijzig' bovenaan je bericht) en vul je situatie zo uitgebreid mogelijk aan.
Alleen dan krijgt je vraag de benodigde aandacht. Anders zal ik hem moeten sluiten.

Neem ook alvast hier ➡ Nvidia Shield TV - Ervaringen & Discussie - deel 2 een kijkje, om te zien of je probleem reeds genoemd is. Er is een zoekfunctie bovenaan ieder topic, zodat je sneller je informatie kunt vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 16-10-2025 08:56 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator