Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ek28
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 15-10 18:08
Goedemiddag Allen,

Mijn laptop heeft het helaas begeven, en ik ben nu op zoek naar een nieuwe laptop, voornamelijk om Football Manager op te spelen. Mijn budget is maximaal €1.000.

Ik wil graag een laptop die goed presteert voor dit spel en eventueel ook geschikt is voor wat zwaardere taken.
Zouden jullie mij kunnen adviseren wat in deze prijsklasse de beste keuze is qua specificaties (zoals processor, videokaart, werkgeheugen, enzovoort) en modellen die jullie aanraden?

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45
Had je toevallig al bij de maker van het spel opgezocht wat de minimale en aanbevolen systeemeisen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:37
Wat valt er onder wat zwaardere taken? Football Manager is niet echt dat je zegt een zware game en een instap gaming laptop (of laptop met basic videokaart) zou hier geen moeite mee moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Miyazono schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:31:
Wat valt er onder wat zwaardere taken? Football Manager is niet echt dat je zegt een zware game en een instap gaming laptop (of laptop met basic videokaart) zou hier geen moeite mee moeten hebben
Een grote, zware database mod zoals Engeland level 10; extra lange savegames (tientallen of honderden seizoenen); of het draaien van heel veel leagues en/of een zeer grote database kunnen je computer echt wel op de knieën krijgen. Het ligt er dus vooral aan wat de TS verwacht van zijn game.

Your Friendly Neighborhood Moderator