Ik wil mijn oude desktop vervangen en heb deze gevonden bij Bol.com voor € 629.-
EAN: 8721001991594
Specificaties:
Moederbord: Intel Mainboard
Processor: Intel Core i7
Videokaart: Onboard HD Graphics 4600
RAM: 32GB
SSD: 1000GB
Behuizing: OFF265
Koeler: BOX
Voeding: 230 Watt - (80Plus)
Extra: Windows 11 Pro | DVD-RW | HDMI
Goed om te weten:
- "Ready for work!" Dit is een startklare computer!
- Deze computer is voorzien van een voorgeïnstalleerde Windows 11 Pro.
- Windows 11 Pro, meertalig (bij de eerste opstart kunt u kiezen uit diverse talen waaronder: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Portugees enz..)
- 3 jaar fabrieksgarantie.
Ik ga het gebruiken voor gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen, maar ook foto bewerking met Paintshoppro en tekstverwerking/Excel
monitor, printer, muis en keyboard heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn oude pc heeft een Intel video waar mijn monitor prima op draait, dus dat moet ook in de nieuwe zitten. De HD in het oude systeem is een 1TB SSD wat erg goed bevalt dus wil ik dat ook in de nieuwe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik heb geen voorkeur, maar heb weinig verstand van wat wel of niet goed is.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, ben gewoon bang een kat in de zak te kopen. Dus een beetje advies van jullie kenners is zeer welkom
EAN: 8721001991594
Specificaties:
Moederbord: Intel Mainboard
Processor: Intel Core i7
Videokaart: Onboard HD Graphics 4600
RAM: 32GB
SSD: 1000GB
Behuizing: OFF265
Koeler: BOX
Voeding: 230 Watt - (80Plus)
Extra: Windows 11 Pro | DVD-RW | HDMI
Goed om te weten:
- "Ready for work!" Dit is een startklare computer!
- Deze computer is voorzien van een voorgeïnstalleerde Windows 11 Pro.
- Windows 11 Pro, meertalig (bij de eerste opstart kunt u kiezen uit diverse talen waaronder: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Portugees enz..)
- 3 jaar fabrieksgarantie.
Ik ga het gebruiken voor gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen, maar ook foto bewerking met Paintshoppro en tekstverwerking/Excel
monitor, printer, muis en keyboard heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn oude pc heeft een Intel video waar mijn monitor prima op draait, dus dat moet ook in de nieuwe zitten. De HD in het oude systeem is een 1TB SSD wat erg goed bevalt dus wil ik dat ook in de nieuwe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik heb geen voorkeur, maar heb weinig verstand van wat wel of niet goed is.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, ben gewoon bang een kat in de zak te kopen. Dus een beetje advies van jullie kenners is zeer welkom