moet kabel van me pc naar tv trekken , door de muur , dus moet kabel hebben zonder connectoren , de connectoren mogen er dus wel bij maar apart , zoek dus 2x connector , en 20 meter kabel ... weet iemand een goed internet adres ?
Een S-video kabel is niet zo ingewikkeld dat je hem niet zelf zou kunnen "verbouwen". Je kan als je wilt gewoon een goede 4-aderige kabel kopen, en een S-video kabel (voor de connectoren).
(wat nog beter is, voor grote afstand is om 2 gemantelde kabels te kopen, en die te gebruiken moet je wel zelf eventjes kijken welke 2 aderparen bij elkaar horen en daarvan de "Aarde" aan de mantel solderen)
De Svideo kabel knip je dan door en met een netjes gesoldeerde tulp-connector leg je de rest aan. Werkt perfect (bij mij dan)
Luxx
(wat nog beter is, voor grote afstand is om 2 gemantelde kabels te kopen, en die te gebruiken moet je wel zelf eventjes kijken welke 2 aderparen bij elkaar horen en daarvan de "Aarde" aan de mantel solderen)
De Svideo kabel knip je dan door en met een netjes gesoldeerde tulp-connector leg je de rest aan. Werkt perfect (bij mij dan)
Luxx
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.