XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Als je met die infrarood dinges een toetsencombo kan doorsturen, heeft een vriend van mij nog wel een handig programma voor je. Je kan daarmee winamp bedienen dmv toetsencombo's, ook als winamp niet op de voorgrond is (als je dus bv aan het CSen bent of zo). Je kan het er ook mee aan- en uitzetten. id?
Peace is not simply the absence of war.
yup, lijkt me wel een idee.. wil t sowieso wel s testen!
maar winamp hoeft nu ook niet op de voorgrond te staan trouwens..
maar winamp hoeft nu ook niet op de voorgrond te staan trouwens..
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
anderen nog een idee? moet toch haast wel? ik ben niet de enige met zo'n IR ding aan mn comp..
Ik zal het progje eens voor je opzoeken. Momentje hoor
http://mts.gamepoint.net/kroet/KeyAmp.zip
Alsjeblieft. Dat werkt best wel ongelooflijk handig of zo. Hij waarschuwde nog dat het een beta versie was enzo, met beperkte mogelijkheden. Maar ik vind het gewoon een aan perfectie grenzend progje, hoe simpel het ook is. Ik gebruik het al een jaar of zo, is nog nooit vastgelopen en weigert nooit. Hij post het vast nog wel als het final is binnenkort
Alsjeblieft. Dat werkt best wel ongelooflijk handig of zo. Hij waarschuwde nog dat het een beta versie was enzo, met beperkte mogelijkheden. Maar ik vind het gewoon een aan perfectie grenzend progje, hoe simpel het ook is. Ik gebruik het al een jaar of zo, is nog nooit vastgelopen en weigert nooit. Hij post het vast nog wel als het final is binnenkort
Hmm, lekker op mezelf replyen
. Was wel ff benieuwd of het werkt
Pagina: 1