Mijn vraag
Bij het opstarten van de desktop blijft het lampje van de moederbord wit. Het beeldscherm heeft aan dat hij geen input kan vinden (uiteraard meerdere hdmi kabels geprobeerd en ander scherm).
Dit probleem heb ik in het begin ook gehad en toen leek het dat je het beeldscherm op het juiste moment moest aanzetten, omdat moederbord anders niet verder gaat in opstart proces. Mij is verteld dat het een Rox Strix dingetje is.
Kan ik dit probleem makkelijk verhelpen?
Is een ander moederbord een optie en zo ja wat voor moederbord?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik het moederbord in combinatie met een ryzon 7 5800x3D, Radeon rx 6800 en Corsair 16G ram.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Hdmi dongel
Kabels gecontroleerd en opnieuw aangedrukt
Andere schermen en hdmi kabels.
Bij het opstarten van de desktop blijft het lampje van de moederbord wit. Het beeldscherm heeft aan dat hij geen input kan vinden (uiteraard meerdere hdmi kabels geprobeerd en ander scherm).
Dit probleem heb ik in het begin ook gehad en toen leek het dat je het beeldscherm op het juiste moment moest aanzetten, omdat moederbord anders niet verder gaat in opstart proces. Mij is verteld dat het een Rox Strix dingetje is.
Kan ik dit probleem makkelijk verhelpen?
Is een ander moederbord een optie en zo ja wat voor moederbord?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik het moederbord in combinatie met een ryzon 7 5800x3D, Radeon rx 6800 en Corsair 16G ram.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Hdmi dongel
Kabels gecontroleerd en opnieuw aangedrukt
Andere schermen en hdmi kabels.