Toon posts:

Hoe lang garantie op een IBM 307030?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn IBM harddisk op 21-10-2000 gekocht bij Powerline,maar sinds vandaag heb ik een bad cluster die niet te repareren is met scandisk en ook niet te formateren,hij blijft bij deze cluster steeds hangen.
Uit de search kan ik opmaken dat na een slechte cluster er meer zullen volgen dus mijn schijf is stervende.
Weet iemand hoelang er garantie op deze schijven zit,staat namelijk niet op de bon(PC Dumpdag) en nu zijn ze dicht dus kan pas morgen bellen.
Ik ga maar vast beginnen met alles op cd's te branden,damn.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

een jara lijkt me normaal :)

heb ik op mijn 2 (kapotte) 45Gb's wel gehad :)

Verwijderd

Er zit 3 jaar garantie op IBM schijven. Binnen een jaar kan je zonder problemen bij je leverancier terecht, daarna vaak ook nog, maar je kan altijd bij ibm zelf terecht. Kijk op hun website en dan kan je ook meteen een RMA formulier invullen. Je moet dan wel hun drive fitness test programma hebben gedraait.

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 18 september 2001 20:17 schreef syntony het volgende:
Er zit 3 jaar garantie op IBM schijven. Binnen een jaar kan je zonder problemen bij je leverancier terecht, daarna vaak ook nog, maar je kan altijd bij ibm zelf terecht. Kijk op hun website en dan kan je ook meteen een RMA formulier invullen. Je moet dan wel hun drive fitness test programma hebben gedraait.
cool, datwist ik niet :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ff offtopic, hoe lang heb ej garantie op een maxtor?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle replies,met een jaar heb ik dus nog en maand de tijd om hem onder garantie in te ruilen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:15
Ga er maar vanuit dat op elke harddisk 3 jaar zit. Misschien dat vage merken als Fujitsu of Samsung daar uitzondering op zijn.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Nee alle merken geven nu 3 jaar garantie :)
Siemens dus ook...

Alle proemn in n drek

Pagina: 1