Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:06
Beste mede tweakers

Ik krijg het op de nieuwe Philips 55oled910 niet voor elkaar om live tv te pauzeren. CI+ module icm Ziggo.
Op de vorige tv (803) werkte dit prima zonder problemen. USB stick in de zijkant, geformatteerd op de tv en klaar.

Nu blijft de tv aangeven "deze functie is niet beschikbaar". Ondanks formatteren op de tv (zowel verwisselbare opslag als apparaat opslag) krijg ik het niet aan de praat. De USB wordt na formatteren keurig herkend en ik kan hem ook benaderen via de media /file Explorer.

Iemand enig idee?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je dit bij alle programma's en zenders of bij een enkele? Sommige programma's en/of zenders laten het ook niet toe om gepauzeerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
sypie schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:46:
Heb je dit bij alle programma's en zenders of bij een enkele? Sommige programma's en/of zenders laten het ook niet toe om gepauzeerd te worden.
Alle zenders inderdaad. Gaat met name om npo 1-2-3 waar het gebruikt wordt. Dus geen "beveiligde" kanalen of iets dergelijks.

[ Voor 52% gewijzigd door KoningPaulus op 12-10-2025 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

KoningPaulus schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:41:
Ik krijg het op de nieuwe Philips 55oled910 niet voor elkaar om live tv te pauzeren.
Ondersteunt de 910 deze functie? Handleiding rept niets over pauzeren of opnemen. Enige functie van USB die genoemd wordt: "U kunt foto's bekijken of uw muziek en video's afspelen vanaf een aangesloten USB-stick of USB-schijf."
Op de vorige tv (803) werkte dit prima zonder problemen.
Bij de 803 staat pauzeren inderdaad in de handleiding genoemd. Het ontbreken van dit kopje in de handleiding van de 910 doet me denken dat de functie vervallen is?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik kon het ook niet vinden. Maar bij de 908 of 909 handleiding kwam ik het wel tegen. Daarmee ging ik er vanuit dat deze functie hier "gewoon" op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Reactie van de klantenservice:

"Bedankt voor het contact opnemen met Philips Technische Support.

Wij willen u graag helpen met een oplossing, maar de functie is simpelweg niet beschikbaar.

Het klopt dat het op de oudere modellen nog wel kon, maar Philips lijkt deze functie niet meer te ondersteunen op de 910 serie. "

Lijkt niet meer te ondersteunen... Klinkt alsnog vaag, haha. Mocht iemand het wél werkend krijgen let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:03
Om op te kunnen nemen en tegelijk live TV te kijken of pauzeren heb je een dubbele tuner nodig, helaas maakt de OLED910 gebruik van een enkele tuner.

Je enige twee opties als oplossing zijn; de CI+ module omruilen voor een tuner van Ziggo of een andere TV kopen met twin tuner.
Pagina: 1