Kan je een youtube playlist sorteren die niet van jou is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39
Devoxx is net afgelopen, leuke Java conference, alle 270 praatjes staan op youtube. Ze hebben er zelfs een playlist van gemaakt. Nu wil ik deze lijst sorteren... en ik kom er niet achter hoe dat zou moeten / kunnen.

Ik zie dat je een eigengemaakte playlist kan sorteren. Ik zie dat je een bestaande playlist kan 'toevoegen' aan jou account. Maar je kan zo te zien niet een kopie maken, dat het jou eigen playlist is. En een playlist toevoegen maakt het niet jou playlist.

1 optie die ik zie is dat ik alle 270 filmpjes handmatig toevoeg aan mijn eigen playlist. Maar dat lijkt me nogal een onzinnige manier van doen. Ik lees veel over een truck om "music" ipv "www" te zetten maar die werkt niet.

Dus mijn vraag is, weet iemand of er een manier is om een youtube playlist te kunnen sorteren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:50
Je zou het met yt-dlp kunnen doen. Met de optie flat-playlist. Een voorbeeld staat hier in de comments:
https://www.reddit.com/r/..._just_playlist_info_of_a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39
Deze tool ken ik nog niet maar na de documentatie gelezen te hebben vraag ik me wel af hoe dit mijn probleem oplost? Ik kan er zo te zien video's van een playlist mee downloaden maar dat is niet wat ik zoek. Ik zie geen optie om bijv. een playlist te exporteren en daarna te importeren in mijn eigen account.