Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterNight
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 12-10 15:17
Lieve mensen, koop geen ASUS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm03_xHfPdbx0NeJSi9XRG_Kh8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPmvh59XVp8ifO2w3Lj6NBWc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFt7-8GDbnpDA3kO2YIER_ezTSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fh0HIyx8SwuFWGTeKSQX4sOQ.jpg?f=fotoalbum_large

Zat nog geen maand tussen de twee. Heb de laptop /bijna/ een jaar.

EDIT: Excuus, dit had waarschijnlijk in het "Complete systemen en laptops" forum gemoeten. Dat zie ik net te laat.

[ Voor 6% gewijzigd door WinterNight op 12-10-2025 14:06 . Reden: Excuses aanbieden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Nee, dit had beter onder het product zelf gekund als product review. Of richting de webwinkel / Asus klantenservice.

Zijn ze zomaar gebroken of is er iets op gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Okay.... en heb je ook al contact gehad met Asus hier over? Misschien garantie?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterNight
stin00 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:08:
Nee, dit had beter onder het product zelf gekund als product review. Of richting de webwinkel / Asus klantenservice.

Zijn ze zomaar gebroken of is er iets op gevallen?
Ai, bedankt voor de feedback. Is het een goed idee om dit te verwijderen en het daar te herposten?

En nee, spontaan gebroken. Ik ben ook niet de enige, blijkt uit twee Reddit posts die ik had gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zie dat ik niet een foto van de kapotte toets heb gemaakt helaas, alleen van het gebruik aan toets daarna: Maar koop ook geen Lenovo! Had een toets dwars doormidden na 1.5 jaar.

Wat ook zou kunnen helpen is niet je afstandsbediening op je laptop laten vallen. Anyway, via Ali een nieuwe toets besteld, helaas klopte de kleur toch niet echt :P , maar verder werkt hij weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterNight
McKaamos schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:11:
Okay.... en heb je ook al contact gehad met Asus hier over? Misschien garantie?
Ik ga het proberen, maar ik moet zeggen dat ik niet veel hoop heb. Mijn ervaring tot nu toe met ASUS support is om het lief te zeggen "slecht".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

WinterNight schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:13:
[...]

Ik ga het proberen, maar ik moet zeggen dat ik niet veel hoop heb. Mijn ervaring tot nu toe met ASUS support is om het lief te zeggen "slecht".
Fair enough, maar dat betekent niet dat je ze in dit geval niet een eerlijke kans hoort te geven ipv zwart te gaan maken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterNight
McKaamos schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:15:
[...]

Fair enough, maar dat betekent niet dat je ze in dit geval niet een eerlijke kans hoort te geven ipv zwart te gaan maken.
Fair enough. Ik geef je absoluut geen ongelijk. Ik ben nu bezig met contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te geloven dat een toets spontaan kan breken. Dat hij niet goed gemaakt is en breekt als je er een keer op drukt, terwijl dat natuurlijk gewoon moet kunnen, oké. Maar dat hij spontaan vanuit het niks breekt? De laptop ligt er gewoon, en toetsen breken doormidden? Ik vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterNight
Sissors schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:26:
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te geloven dat een toets spontaan kan breken. Dat hij niet goed gemaakt is en breekt als je er een keer op drukt, terwijl dat natuurlijk gewoon moet kunnen, oké. Maar dat hij spontaan vanuit het niks breekt? De laptop ligt er gewoon, en toetsen breken doormidden? Ik vind het vreemd.
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen idee hoe dit topic in deze vorm topicwaardig is. Hier gaat een slotje op. Je kunt natuurlijk altijd een review aanmaken of een garantie kwestie vraag open.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.