Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Willekeurige reactie op een nieuwsbericht op Tweakers
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik reageer op een bestaande reactie of schrijf een nieuwe reactie. Overigens gebeurt dit niet altijd, maar wel regelmatig.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de reactie geplaatst wordt zoals normaliter gebeurt.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Ik heb een schermopname gemaakt waarin te zien is hoe ik een laatste regelomslag typ, weer verwijder, op de √ typ om het schermtoetsenbord te laten verdwijnen zodat ik bij de Plaats reactie-knop kan en tenslotte de Plaats reactie-knop aansla.
Je ziet de knop een keer flikkeren, maar er gebeurt verder niets. Ook een tweede poging mislukt.
In het verleden (afgelopen jaar of zo) liep ik hier ook wel eens tegenaan. Dan verschoof ik de pagina een stukje, waarna de knop alsnog werkte. Daarom verschijn ik in de video ook even de pagina, maar nu helpt dat niet meer.
https://www.dropbox.com/s...wu97ot6a&st=w1eprqa8&dl=0
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
iPhone 16 Pro Max, Safari, met de meest recente updates van iOS / Safari
...
Willekeurige reactie op een nieuwsbericht op Tweakers
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik reageer op een bestaande reactie of schrijf een nieuwe reactie. Overigens gebeurt dit niet altijd, maar wel regelmatig.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de reactie geplaatst wordt zoals normaliter gebeurt.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Ik heb een schermopname gemaakt waarin te zien is hoe ik een laatste regelomslag typ, weer verwijder, op de √ typ om het schermtoetsenbord te laten verdwijnen zodat ik bij de Plaats reactie-knop kan en tenslotte de Plaats reactie-knop aansla.
Je ziet de knop een keer flikkeren, maar er gebeurt verder niets. Ook een tweede poging mislukt.
In het verleden (afgelopen jaar of zo) liep ik hier ook wel eens tegenaan. Dan verschoof ik de pagina een stukje, waarna de knop alsnog werkte. Daarom verschijn ik in de video ook even de pagina, maar nu helpt dat niet meer.
https://www.dropbox.com/s...wu97ot6a&st=w1eprqa8&dl=0
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
iPhone 16 Pro Max, Safari, met de meest recente updates van iOS / Safari
...