Mijn vraag
Ik heb Battlefield 6 gekocht en ik heb nog geen minuut gespeeld.
Sinds 17:00 uur gister ben ik al bezig met het proberen te fixen van de problemen maar ik kom er maar niet uit de game blijft crashen en foutmeldingen geven!
Als ik het spel opstart na 5 seconden in de intro valt het spel weg.
Met foutmelding "Repairs needed- some of your files are corrupted" of "An error on our end caused the launch to fail".
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
- Batttlefield 6 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ( meerdere keren).
- EA App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- Na problemen met "That folder doesn't exist - double check your installation destination" uiteindelijk toch kunnen installeren.
- Mijn D schijf was tijdelijk "RAW" corrupt door de install van Battlefield 6 dit heb ik kunnen herstellen met opnieuw opstarten van mijn PC.
- CHKDSK uitgevoerd -> geen fouten gevonden.
- Battlefield 6 map handmatig verwijdert toen de schijf weer werkte.
- EA en Battlefield 6 opnieuw geïnstalleerd.
- Alle overlays (Discord, Nvidia, Steam etc) afgesloten.
Ik ben echt ten einde raad en zit nu op het punt om gewoon mijn geld terug te vragen!
Maar misschien dat iemand hier op het forum het zelfde mee maakt of een oplossing heeft voor mij?
EDIT: Ik heb de beta van Battlefield 6 zonder problemen kunnen spelen.
Ik heb Battlefield 6 gekocht en ik heb nog geen minuut gespeeld.
Sinds 17:00 uur gister ben ik al bezig met het proberen te fixen van de problemen maar ik kom er maar niet uit de game blijft crashen en foutmeldingen geven!
Als ik het spel opstart na 5 seconden in de intro valt het spel weg.
Met foutmelding "Repairs needed- some of your files are corrupted" of "An error on our end caused the launch to fail".
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
- Batttlefield 6 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ( meerdere keren).
- EA App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- Na problemen met "That folder doesn't exist - double check your installation destination" uiteindelijk toch kunnen installeren.
- Mijn D schijf was tijdelijk "RAW" corrupt door de install van Battlefield 6 dit heb ik kunnen herstellen met opnieuw opstarten van mijn PC.
- CHKDSK uitgevoerd -> geen fouten gevonden.
- Battlefield 6 map handmatig verwijdert toen de schijf weer werkte.
- EA en Battlefield 6 opnieuw geïnstalleerd.
- Alle overlays (Discord, Nvidia, Steam etc) afgesloten.
Ik ben echt ten einde raad en zit nu op het punt om gewoon mijn geld terug te vragen!
Maar misschien dat iemand hier op het forum het zelfde mee maakt of een oplossing heeft voor mij?
![]() | ![]() |