[iPhone 13] - verticale scherm strepen na batterij repair

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 23:24
De batterij van mijn iPhone13 was helemaal op. Dus ik heb er een nieuwe ingezet.

Alles prima alleen heb ik plots een paarse en groene verticale streep in beeld :(

Ik heb de stekkers schoon geblazen, alles een paar keer opnieuw vast gezet maar het blijft. Heeft het zin het scherm te vervangen of zit het defect in het moederbord?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QefzGvnZWkZ5DwCM977rc83vdpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b6kr16V1MtJnnRANIsnfkMhm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22
Als een restart en een hard reset niets veranderen aan de situatie is het in ieder geval geen software issue. Mijn gok zou het scherm zijn, maar je weet het pas zeker als je dat vervangt en de strepen blijken weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:54
99% zeker dat het scherm is. Zulke lijnen zie je vaker bij kapotte oled schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 23:24
Vervangend scherm erin en het werkt idd weer. Wel jammer want de kleuren zijn een stuk minder en het camera island is groter waardoor er wat zaken wegvallen. Maar ok, 2 tientjes dus dat viel te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22
Klinkt alsof je een iPhone 11 of 12 scherm er in hebt gezet, of een nepperd. Maar als je telefoon weer volledig werkt.... toch de moeite waard. En voor die prijs kan je geen nieuwstaat verwachten.