Verkoopadvies defecte LG g3

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 20:56
Beste tweakers,
Ik heb niet zozeer een vraag over koopadvies, maar over verkoopadvies (verplaats het topic gerust als dat niet hier past). Ik heb een anderhalf jaar oude LG g3 oled 65" inclusief voet die niet langer functioneert. Het is een prachtig apparaat alleen is er met een recente verplaatsing een klein scheurtje in de rechterbenedenhoek gekomen. Volgens een reparateur helaas een bekende ontwerpfout omdat de onderzijde blijkbaar erg zwak is. Kosten om het te laten repareren zijn bijna net zo duur als het apparaat zelf 😪
Is zo'n machine nou nog iets waard in de verkoop, bijvoorbeeld voor onderdelen of een enthousiasteling die er iets mee kan, of is het een enkeltje stort ? Zou dat laatste toch wel pijnlijk vinden voor een relatief nieuw apparaat.

Alvast bedankt voor de input!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
Pijnlijk inderdaad dat je 'm gesloopt hebt...... het scherm is het onderdeel dat mensen nog weleens (laten) vervangen en wat nog wat waard is, de rest niet.

Blijft over je verlies te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 20:56
Erg spijtig inderdaad 😔, dank voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@GlenSpey Soms kun je ondanks dat je wat schade hebt, de TV inruilen, dan krijg je extra korting bovenop de korting die er meestal toch al bij zit. Ook wordt jouw oude TV dan meegenomen wanneer de nieuwe geleverd wordt en hoef je het niet zelf naar de stort te brengen (ook omdat er al verwijderbijdrage voor is betaald en zo).

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 11-10-2025 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knollie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:47
Check even de inboedelverzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Vermoedelijk is het enige van waarde wat er nog in zit de voedingsprint.
Eventueel de afstandsbediening.

Maar met zoveel verschillende tv’s in de wereld moet er maar net iemand zijn die dat onderdeel nodig heeft.

Ik ben vorig jaar verhuisd en was ook als de dood voor wat bij jou helaas gebeurd is.
Gelukkig hebben mijn verhuizers het ding hier wel heelhuids weten te verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

GlenSpey schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:56:
Beste tweakers,
Ik heb niet zozeer een vraag over koopadvies, maar over verkoopadvies (verplaats het topic gerust als dat niet hier past). Ik heb een anderhalf jaar oude LG g3 oled 65" inclusief voet die niet langer functioneert. Het is een prachtig apparaat alleen is er met een recente verplaatsing een klein scheurtje in de rechterbenedenhoek gekomen. Volgens een reparateur helaas een bekende ontwerpfout omdat de onderzijde blijkbaar erg zwak is. Kosten om het te laten repareren zijn bijna net zo duur als het apparaat zelf 😪
Is zo'n machine nou nog iets waard in de verkoop, bijvoorbeeld voor onderdelen of een enthousiasteling die er iets mee kan, of is het een enkeltje stort ? Zou dat laatste toch wel pijnlijk vinden voor een relatief nieuw apparaat.

Alvast bedankt voor de input!
Verkoop- en taxatietopics zijn op het forum van Tweakers niet toegestaan. Voor verkoop is er: https://tweakers.net/aanbod/ Voor taxatie kun je kijken wat andere mensen vragen op deze plek; op Marktplaats, ebay, etc.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.