Vraag
Alle reacties
Je kunt (voorzichtig) proberen om met een dunne schroevendraaier het kapje er af te krijgen, meestal zitten deze 'geklikt' in de behuizing. Waar de clips zitten die het kapje vast laten klikken is even uitvogelen. Met beleid en zonder geweld inspecteren dus. De LED module is nog gewoon verkrijgbaar, dus vervangen kan.
Trek wel even de steker uit de wandcontactdoos voordat je het kapje er af begint te halen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Het gaat om deze unit.Leipi35 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:00:
Ik ben geen liebherr deskundige , maar als je nu eerst een nieuwe led besteld dan kun je aan die nieuwe zien hoe en waar je eventueel een schroevendraaier tussen kunt steken
Daar kun je niet aan zien hoe het kapje waar deze onder zit er af moet.
Maar dat weet je pas wanneer je het kapje hebt verwijderd.....
Yeps, maar dat is dus het lastige. Liebherr vandaag gebeld en die kunnen het me ook niet vertellen.Yaksa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:20:
Dat is de 1088, misschien dat die ook past.
Maar dat weet je pas wanneer je het kapje hebt verwijderd.....
Ik vind het echt belachelijk. Gewoon een simpel LEDje wat stuk gaat en dan is er geen makkelijker manier om dat te vervangen. Zag dat het in een aantal nieuwere Liebherr's ook heel simpel is nu.
Ik bedoel zoiets
Daarmee kun op strategische plekken proberen om iets los te 'klikken'.
Er staan wel wat filmpjes op YouTube hoe hiermee om te gaan.
Oud bankpasje werkt ook wel vaak.Yaksa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:09:
Misschien dat je met zo'n setje plastic 'openers' waar telefoon- en laptopreparateurs ook mee werken iets kunt proberen?
Ik bedoel zoiets
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Precies wat ik bedoelde maar er is nog een goedkoper alternatief.Yaksa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:09:
Misschien dat je met zo'n setje plastic 'openers' waar telefoon- en laptopreparateurs ook mee werken iets kunt proberen?
Ik bedoel zoiets
[ Voor 39% gewijzigd door Roel1966 op 17-10-2025 21:27 ]
gevraagd maar helaas doen ze dat nietYaksa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:21:
Zoek iemand op die bij een Repair Café werkt, meestal werkt daar wel iemand die dit klusje voor je kan doen.
Zo nee, vraag dan iemand die dat al wel eens heeft gedaan, want het lijkt er op dat je niet begrijpt hoe je zoiets moet doen. Is er geen 'handige Harrie' in de buurt of in de familie?
Nee niet zomaar met iets, altijd iets van plastic want anders beschadig je de plastic. Wat je dan doet is tussen die opening zeg maar schuiven totdat je tegen een klikpunt aan komt. Pas dan kan je dat zeg maar klikpunt los gaan proberen te wrikken, zo ongeveer dan want dat is in woorden moeilijk te omschrijven. Dus niet zomaar lukraak gaan probeen te wrikken en ja anders toch iemand vragen die daar ervaring mee heeft.ExTaxi schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:53:
Dus gewoon met iets er tussen proberen te wrikken en dan kijken of 'ie loskomt.