Goedenmorgen allen ,
De situatie is als volgt :
Dakterras van 4m breed bij 2,10m diep , deze is geïsoleerd met 30mm pir of xps dat kan ik niet goed terug vinden in de papieren
Nu stelt dit uiteraard vrij weinig voor en zou ik graag wat xps toevoegen bovenop de dakbedekking die pas een paar jaar oud is
Daar wou ik 60mm voor gaan gebruiken
De tegels zijn 50mm dik en als ik die waterpas doortrek zit ik al 20mm boven de loodslab
Aan de muurkant zit bovenkant tegel gelijk met bovenkant loodslab
Dus zou de xps 1cm boven de loodslab uitkomen maar we houden er een goot tussen
De platen worden wel afgeschuind zodat er rondom een mooi gootje ontstaat 60 naar 0 ( de dakbedekking)
Is dit oke met de loodslab , en met het condensatiepunt omdat er nu meer isolatie op het dak ligt dan eronder?
Bvd en een goed weekend allemaal:strip_exif()/f/image/oLo6bjvueTuq9Onh0fiTOrx3.jpg?f=fotoalbum_large)
De situatie is als volgt :
Dakterras van 4m breed bij 2,10m diep , deze is geïsoleerd met 30mm pir of xps dat kan ik niet goed terug vinden in de papieren
Nu stelt dit uiteraard vrij weinig voor en zou ik graag wat xps toevoegen bovenop de dakbedekking die pas een paar jaar oud is
Daar wou ik 60mm voor gaan gebruiken
De tegels zijn 50mm dik en als ik die waterpas doortrek zit ik al 20mm boven de loodslab
Aan de muurkant zit bovenkant tegel gelijk met bovenkant loodslab
Dus zou de xps 1cm boven de loodslab uitkomen maar we houden er een goot tussen
De platen worden wel afgeschuind zodat er rondom een mooi gootje ontstaat 60 naar 0 ( de dakbedekking)
Is dit oke met de loodslab , en met het condensatiepunt omdat er nu meer isolatie op het dak ligt dan eronder?
Bvd en een goed weekend allemaal
:strip_exif()/f/image/oLo6bjvueTuq9Onh0fiTOrx3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I6uZpKHqLdU3jrcbF0hCdvsy.jpg?f=fotoalbum_large)