Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlanni
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 13:18
Mijn vraag
Is er een adapter om mijn 12+4 kabel te gebruiken op mijn Sapphire 9070 XT pure die twee acht pins heeft?

PSU is Corsair RM 1000X alle zes pcie aansluitingen zijn in gebruik. 4 voor graka met twee verlopen naar de 8 oins op de graka en twee naar het bord. Nu heb ik een interne regelunit voor meer interne usb aangeschaft, maar die heeft een pin 8 nodig. geen sata of molex.
...
Ik heb de verkeerde kabel al gekocht, en ben huiverig om weer iets te bestellen. Het gros is 2x8 op de voeding en 12+4 op graka. Het is ook mooier om van vier naar 1 kabel te gaan.

Bij voorbaat dank.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:16
Dus je gebruikt nu 4 aansluitingen op je voeding voor 2 aansluitingen op de videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:04
de kaart is maar 2x pcie nodig,waarom 4 kabels er naar toe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:38
Pigtail kabels denk ik? Dus feitelijk 2 kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:38
Welk moederbord en cpu? Meeste borden hebben namelijk meer dan genoeg aan 1x 8 pins en is de 2e puur aanwezig voor extreme overcocking.

Maar zelfs met 2 naar het bord en 2 naar de gpu zou je nog over moeten hebben, dus denk dat hier iets niet goed zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:04
volgens de manual zitten er 4 van deze pigtale kabels bij,dan ben je er ook maar 2 van nodig dan,dan heb je er 2 over die je voor interne usb lijkt me

https://assets.corsair.co...uctcontent/RMx_Manual.pdf

En ,maak foto's van hoe je het nu hebt aangesloten, geeft vaak veel meer duideijkheid ineens

[ Voor 39% gewijzigd door freaky35 op 11-10-2025 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Plus welke USB unit je hebt gekocht, want ik vraag me wat af welke echt een PCIe power connector gebruikt daarvoor.
Pagina: 1