Ik zoek een?
Ultra Short Throw Beamer.
Wat is je budget?
Ik wil hier tussen de €1.500 en €3.000 voor uitgeven, tenzij er een extreem moverende reden is om nog meer uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornamelijk films, sport en televisie te kijken. In een later stadium ook te gamen (onze kinderen zijn nu nog wat te jong hiervoor).
Voor het geluid heb ik een Sonos Beam met twee Sonos One. KPN glasvezel (en televisie via KPN).
Mijn sterke voorkeur gaat uit naar een ultra short throw beamer, dan hoeven we niks aan het plafond te bevestigen en kunnen we de beamer ook makkelijk verplaatsen. Een televisie is voor ons geen optie, wij vinden het erg prettig dat er geen scherm is. De beamer projecteert op een witte muur.
Momenteel hebben wij een Optoma GT1080e, waar wij weinig tot niks van zien tijdens daglicht. Dit begint steeds meer te irriteren. ;-)
Wat heb je zelf al gevonden?
Uit eigen onderzoek heb ik de volgende beamers gevonden,
Epson EH-LS800W 4K UHD laser TV
Samsung LSP9T 'The Premiere' beamer
Via iemand anders heb ik begrepen dat de NexiGo Aurora-Pro er geweldig uit ziet, alleen wil ik persoonlijk liever een ander merk dan een Chinees merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste oplossing voor een behoorlijk verlichte ruimte, zie foto's. Wil overdag de beamer ook aan kunnen zetten en genoeg zien.
De muur waar de beamer op projecteert::strip_exif()/f/image/TUgsWa9USHBz57jjRspXnlHg.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier komt het licht vandaan, twee ramen aan de voorkant en ook nog een raam aan de zijkant.:strip_exif()/f/image/qwFWJ3LVbC8yNv5U7LzX2agb.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier komt nog meer licht vandaan, heel fijn, maar zorgt er dus ook voor dat we niks meer zien op onze oude beamer.:strip_exif()/f/image/AWlyHaNJ5cRMO0WqObvpk7JC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie mij tips kunnen geven over welke beamer het beste is, of welke beamer ook goed is maar goedkoper dan wat ik aangegeven heb.
Ultra Short Throw Beamer.
Wat is je budget?
Ik wil hier tussen de €1.500 en €3.000 voor uitgeven, tenzij er een extreem moverende reden is om nog meer uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornamelijk films, sport en televisie te kijken. In een later stadium ook te gamen (onze kinderen zijn nu nog wat te jong hiervoor).
Voor het geluid heb ik een Sonos Beam met twee Sonos One. KPN glasvezel (en televisie via KPN).
Mijn sterke voorkeur gaat uit naar een ultra short throw beamer, dan hoeven we niks aan het plafond te bevestigen en kunnen we de beamer ook makkelijk verplaatsen. Een televisie is voor ons geen optie, wij vinden het erg prettig dat er geen scherm is. De beamer projecteert op een witte muur.
Momenteel hebben wij een Optoma GT1080e, waar wij weinig tot niks van zien tijdens daglicht. Dit begint steeds meer te irriteren. ;-)
Wat heb je zelf al gevonden?
Uit eigen onderzoek heb ik de volgende beamers gevonden,
Epson EH-LS800W 4K UHD laser TV
Samsung LSP9T 'The Premiere' beamer
Via iemand anders heb ik begrepen dat de NexiGo Aurora-Pro er geweldig uit ziet, alleen wil ik persoonlijk liever een ander merk dan een Chinees merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste oplossing voor een behoorlijk verlichte ruimte, zie foto's. Wil overdag de beamer ook aan kunnen zetten en genoeg zien.
De muur waar de beamer op projecteert:
:strip_exif()/f/image/TUgsWa9USHBz57jjRspXnlHg.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier komt het licht vandaan, twee ramen aan de voorkant en ook nog een raam aan de zijkant.
:strip_exif()/f/image/qwFWJ3LVbC8yNv5U7LzX2agb.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier komt nog meer licht vandaan, heel fijn, maar zorgt er dus ook voor dat we niks meer zien op onze oude beamer.
:strip_exif()/f/image/AWlyHaNJ5cRMO0WqObvpk7JC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie mij tips kunnen geven over welke beamer het beste is, of welke beamer ook goed is maar goedkoper dan wat ik aangegeven heb.