GF3 + LG 915 Flatron = vage shit?

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ik heb weer es een probleempje... sinds een paar weken heb ik onderstaande config namelijk, maar soms begint me beeldscherm vaag te doen... daarna druk ik ff aan de stekkers (zowel aan de comp als aan de monitor) en dan doet ie weer ff gewoon...

Maar vaak duurt het maar een paar secs voordat ie weer met vage kleuren en strepen op het scherm komt :(

Het vreemde is dat toen ik em niet nieuw had alles het perfect deed... oplossingen? Of is de monitor (na 4 weken) al gaar?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Geef dat setje aan mij en jij krijgt een 19" Ilayma monitor met een gf 2 mx die dan niet trilt. Goed iedee :?

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ja, dat mocht je willen :P

• Amd RuLuzzz
Wat zijn dan de problemen.

Maar heb je al geprobeerd om de monitor op een andere pc te testen of die het doet, en met een ander beeldscherm op jou videokaart.

• Amd RuLuzzz
edit:
Maar je heb een mooi systeempje

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Het probleem is dat het beeld idd soms gaat trillen en er vage kleuren door het wit heenkomen... met het gamen merk ik het amper, maar op me mooie desktop en op Internet is het echt zeeeer irri...

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 08:10

miekol

erm

Op dinsdag 18 september 2001 19:56 schreef Inferno het volgende:
Het probleem is dat het beeld idd soms gaat trillen en er vage kleuren door het wit heenkomen... met het gamen merk ik het amper, maar op me mooie desktop en op Internet is het echt zeeeer irri...
Refresh rate omhoog knallen, nou ja ik heb er ook nie echt verstand van :)

Maaruh ik heb dus ook een lg 915 en vroeg me af of jij de lijntjes wel gewoon recht ingesteld krijgt, want mijn monitor is gewoon schots & scheef.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
M'n refresh = 100Hz, ook op 120 en 85Hz doet ie het... dus daar ligt het niet aan...

M'n lijntjes? Die zitten niet op een 915...
Pagina: 1