extra 2.5 Sata ssd's inbouwen in behuizing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 04:13
Hoi!

Ik heb nu deze behuizing: Lian Li A3-mATX Wood Edition Behuizing

Het probleem wat ik heb? Ik moet een manier zien te vinden om zoveel mogelijk (denk gerust richting de 10-20 ofzo) extra 2.5'' ssd's in te bouwen. De standaard desktop cases van 8 inbouw slots doen het niet meer voor mij. Ik wil de optie hebben voor belachelijk veel.

In de diverse brackets of andere opslag systemen die ik vind, is het of extern of is het een opslag systeem wat niet direct lijkt te passen. Ik heb van high flow storage brackets gekocht maar het is mij echt even de vraag hoe dat moet gaan passen.

Ik kan prima een of andere server behuizing pakken waar 20-40 schijven in kunnen, maar het oog wil ook wat.

De basis hardware ligt er al, het is alleen de behuizing die ik graag wil.

Mochten jullie een andere behuizing zien met dezelfde hout/zwarte kleuren opstelling waar wel inpast wat ik nodig heb: ik hoor 'm graag.

Normaliter zou ik een server behuizing pakken met 20-40 brackets erin en dat ding ergens in een donker hoekje zetten en er nooit meer naar kijken, maar ik heb weinig zin om hier een eigen server park aan te leggen. Pakweg 1-3 computer cases zijn mij wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
3d printen of bijvoorbeeld deze.

Een 26 liter mini behuizing is niet zo'n goed idee, daar past weinig in. Je hebt 28-38 cm hoogte nodig (2x 7-9.5mm per drive). Je kan beter een midi of nog beter full tower kiezen. Wat meer lucht geeft betere koeling. Onderin koele lucht, bovenin warme lucht eruit. De natuur helpt een handje omdat warme lucht stijgt en dat daardoor onderin lucht wordt aangevoerd.

Houd je er ook rekening mee dat zoiets geluid maakt? Waterkoeling heeft ook vaak een radiator met ventilatoren.